Travbilder på nätet.

gladys

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja hitta bilder på mina gamla "passisar". Jag kan ju visserligen beställa vinnartavlorna men dom är inte billiga. :crazy: så jag undrar om det finns någon bra sida på nätet med travbilder. Har hittat ALNs sida men deras bilder är bra men de är för nya. Det borde ju gå att hitta bilder ifrån artiklar nånstans juh!! No luck so far :(

Sv: Travbilder på nätet.

Jag tog kontakt med fotografen direkt som hade tagit bilden jag ville ha och köpte en kopia och lämnade in för förstoring själv.
Det är visserligen en hel del år sedan men då gick det bra och göra så.

gladys skrev:
Jag skulle gärna vilja hitta bilder på mina gamla "passisar". Jag kan ju visserligen beställa vinnartavlorna men dom är inte billiga. :crazy: så jag undrar om det finns någon bra sida på nätet med travbilder. Har hittat ALNs sida men deras bilder är bra men de är för nya. Det borde ju gå att hitta bilder ifrån artiklar nånstans juh!! No luck so far :(

vad heter hästarna du har haft.. har dom startat på axevalla och på Mantorp så känner jag fotografen och kan ge dej nr till han man kan få köpa mindre segarkort av han. :bump:

gladys skrev:
Ge oss lite namn så kan vi försöka hjälpa dig :confused:

jea78 skrev:
vad heter hästarna du har haft.. har dom startat på axevalla och på Mantorp så känner jag fotografen och kan ge dej nr till han man kan få köpa mindre segarkort av han. :bump:

Tror inte jag har haft nån som startat där.. inte vunnit iallafall. Men man tackar så mycket ändå! :D

NinasApache skrev:
Ge oss lite namn så kan vi försöka hjälpa dig :confused:

*Tacksam*
Västerbo Expressen, Valley Mist , Speedworld, Loket Sund, Gifted Prince, Union Cassandra, Oneworld, Son of giant, Skid Row , Pine Cone, Dimico...
Fast en del här blir nog kluriga att hitta, tex: Skid Row som bara gjort en start i sverige (vann inte), Däremot har han vunnit i Danmark.

Jag har varit otroligt dum som inte tagit kort på "bäbisarna". :crazy: Sentimental som jag är skulle jag helst vilja ha kvar dom allihopa!!

*Speedworld - "done" Thanx.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sötpotatis
  • Pizza (hemgjord)
  • Vinterföräldrar 24/25

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)