Travarhingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Jempan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 845

Jempan

Trådstartare
Funderar på o ta föl på min häst, o då vill jag ha en travare. (eftersom ja har en själv) Men vart hittar man hingstarna o framför allt, hur får man kontakt med ägaren? Kan man hitta nå nätet med bilder osv?

Sv: Travarhingst

varför ska de läggas på trav? de e ju avel fundeingar?

Därför att det finns ett underforum på Trav som heter Att ha travhäst där man kan diskutera:
"Om avel, utrustning, vård, foder, hantering och annat icke tränings- och tävlingsrelaterat."

Ring STC och be dom skicka katalogen över kodkända hingstar 2008. Där står allt om kontaktuppgifter och var hingsten står. Bilder, stamtavla och avelsbedömningar.... 08-6272000

Ring STC och be dom skicka katalogen över kodkända hingstar 2008. Där står allt om kontaktuppgifter och var hingsten står. Bilder, stamtavla och avelsbedömningar.... 08-6272000

Åh va bra! Det ska ja göra imorgon, tack så mycke :bow:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 638
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 678
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 939
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 742
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka