gul_zebra
Trådstartare
Det börjar bli dags för kastrering av Igor snart, men min skjuts har fått ställa av sin bil och jag har i nuläget ingen annan skjuts tillgänglig. Kliniken behåller honom inte över dagen utan han är verkligen helt nykastrerad och precis uppvaknad när vi åker hem. Jag funderar på om jag kan åka buss med honom?
Bussresan är på ca 15 minuter, ett byte och därefter 3 minuter, plus såklart korta promenader till och från bussen. Bussar går var 20e minut så det är ingen stress inblandad så sett, hinner jag inte med en kan jag alltid ta en lite senare. Har ingen tid bokad än men förhoppningsvis får jag en tid så jag slipper åka vid rusningstid.
Lillkissen har aldrig åkt buss förut, inte bil heller för den delen.
Vad säger ni, kan jag ta bussen med honom om jag inte hittar skjuts eller är det helt olämpligt?
Bussresan är på ca 15 minuter, ett byte och därefter 3 minuter, plus såklart korta promenader till och från bussen. Bussar går var 20e minut så det är ingen stress inblandad så sett, hinner jag inte med en kan jag alltid ta en lite senare. Har ingen tid bokad än men förhoppningsvis får jag en tid så jag slipper åka vid rusningstid.
Lillkissen har aldrig åkt buss förut, inte bil heller för den delen.
Vad säger ni, kan jag ta bussen med honom om jag inte hittar skjuts eller är det helt olämpligt?