Jag måste bara fråga; den där mannen som låtsats vara trans för att blotta sig på damernas omklädningsrum, finns han på riktigt eller är han en fantasifigur? Visst, man ska kanske inte helt utesluta möjligheten för att någon skulle kunna göra så, men sannolikheten? En på femtioelva miljoner? Och vad hindrar den här personen från att göra just detta idag? Han kan ju röra sig fritt i omklädningsrummet så länge ingen ser hans PENIS som verkar vara den avgörande faktorn här.
Fråga 2: De här transkvinnorna som nu skulle vara farliga för ciskvinnor pga sin PENIS, hur vanligt förekommande är de? Händer det lite då och då att de förgriper sig på andra kvinnor pga sin PENIS och försvinner lusten till övergrepp om de opererar sitt underliv?
Jag finner det extremt osannolikt att jag skulle få se en transkvinnas penis på ett omklädningsrum öht, och skulle jag ändå göra det så har jag ALLTID möjligheten att titta bort. Om jag har så dålig självkontroll att jag inte kan titta bort, eller så stora trauman att minsta glimt av ett kön som ser avvikande ut gör att jag inte kan bada mer, då är det kanske JAG som ska byta omklädningsrum. Inte den som har fel utseende.
(sen är jag uppriktigt chockad över argumenten mot att transkvinnor ska få byta om bland ciskvinnor, att det ska ställas krav på att de ska operera sig för att få betraktas som kvinnor. Som om alla vill, kan eller har fått möjlighet att göra det. Jag är helt bestört.