transoprt"grejjer"

O

_otursbarn_

transoprt\"grejjer\"

ska köpa en transport (beg) och vill gärna ha lite "utsmyckning" på den .. utvändigt då alltså.. :)
kan man köpa typ såna Boj märken? vet en som gjort det..

ventilationshål (såna man vrider på) vet nån vart kan man köpa såna?

mkt tacksam för svar :bow:

Re: transoprt\"grejjer\"

olika ventliler för ventilation brukar finnas på båtaffärer, typ watskii eller liknande

Eller obs, hos vvsfirmor, kakelaffärer eller för all del biltema/claes ohlsson om man vill ha lågprisvariant...

Jag köpte en sådan där plåt som sitter under framfönstret på bl a Tranesläp till min transport, passade perfekt. Den har en ställskruv där man reglerar luftintaget framifrån samtidigt som luftflödet leds uppåt mot taket (dvs inte rakt i hästens ansikte). Jag köpte den via Trailergruppen (återförsäljare Lantmännen). Mkt enkelt att montera samt billigt. Köpte också en båtventil för taket (Watski), men den har jag inte moterat ännu eftersom den kräver ett hål i taket som jag inte vågat ta ut än... :crazy: Någon som har ett bra tips på hur man gör det utan att förstöra glasfibertaket?

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 195
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Åsa A
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 002
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London