TrÄns panik

A

Axtelius

PANIK!!!

Jag blev av med mitt dressyrträng i veckan med ett jättefint Schumacher böjt pannband. Som tur var de ej tävlingspannbandet.

Men paniken är att jag ska tävla på torsdag (Lag SM i fälttävlan) och måste ha en SNYGGT träns som man inte måste smörja 150000 gånger och putsa för att de ska se snyggt ut. va har ni för träns?
De gör inget om de kostar lite för de e bättre me kvalite på grejerna. Men de kan ju ej vara något specialbeställt som tar år att få, ja bor i Sthlm så de e ju posetivt om de finns att köpa i någon affär här omkring...

Sv: TrÄns panik

Hööks har ett väldigt fint dressyrträns, tror det heter GM Apollo om jag inte minns helt fel.. :p men det är svart, bred nosgrimma, blingat pannband o inåtvända spännen :banana:

Jag har ett Knight träns, mycket bra kvalité! och lättskött ;)

hööks bland annat sen finns de olika med sina egna märken och de e ju alltid såligt. men jag har redan löst de så de e lugnt:D

Liknande trådar

Ridning ...för att nå våra mål?? Hästen är inte i så jättebra kondition och styrka ännu pga konvalescens i somras. Han har varit igång riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: Piraja
·
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 956
Senast: Wembley
·
S
Träning Jag jobbar på en ridskola några kvällar i veckan, och på torsdag ska min ena grupp ha fokus på sitsen på lektionen. Jag letar därför...
2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: cristobal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar