Trissa

Trådstartare
Vi funderar på att åka till Hornborgasjön och se på tranorna. Jag antar att det är mindre folk om man åker en dag i veckan än på helgen, men är det någon speciell tid på dagen som är bättre eller sämre? Andra tips och tricks som är bra att veta? :)
 
Jag åker någon gång per år - men det är sällsynt att man får se att dansen tar fart ordentligt. De dras lättast med på kvällen innan de söker nattläger.
 
PS det är imponerande bara att se alla tusentals stora fåglar (åtminstone när man inte äger potatisåker i närheten). Jag var där igår och då hade de räknat 19 700 tranor
 

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 380
Senast: Enya
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 705
Senast: Oh_really
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 934
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 877
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp