Hej igen!
Hur har ni det med träningen så här inför jul?
För egen del körde jag hårt på BodyJam 70 så till slut satt det ordentligt - och då bytte vi, såklart!
Men 70 är helt klart det bästa hittills av de jag gått på (räknade ut att jag måste ha gått ca ett år nu, från 67-70 med byte var 3:e månad?
Releasen av BodyJam 71 var i lördags...och helt ärligt var den t.o.m så enkel för MIG att jag tror det kan bli...tråkigt...till slut.
I princip ingenting nytt, alltså kombinationerna och rörelserna varierar förstås, men mycket påminner om det som varit med från Bj 67-70, för mig är det en fördel förvisso .
Andra (eller första riktiga) passet var igår...och känslan var ungefär som att vi redan kört det en månad eller så...och musiken är heller ingen höjdare. Det brukar alltid finnas någon/några låtar man fastnar för...men här lät allt typ likadant...
Nåja, det lär ju bli svettigt och energiskt i alla fall så jag tänker ju inte direkt lägga av för det!
Ikväll ska jag upp och testa nya BodyPump också - och efter det ett pass "tantzumba" (helt ärligt, när ett Zumba-pass känns som en nedvarvning efter ett BodyPump-pass så är det kanske inte helt lyckat, men det finns alldeles säkert de som tycker att det är lagom och bra, JAG personligen saknar verkligen - verkligen energin...det är liksom NOLL energi och händer typ ingenting... )
Sedan lär väl releasen av Sh´bam komma nu också, antingen på söndag eller nästa vecka.
Åh! Just det! En av våra härliga instruktörer körde ett spontant Afro-pass när ordinarie instruktör för Zumban (inte tantversionen, utan riktigt ös!) var sjuk.
SÅ kul att få lite Afro igen!
Finns det någon mer än jag som kör LesMills, förresten?