Träningstäcke

Sv: Träningstäcke

Vilket bra tips på butik du kom med! :bow::bow:
Kikar in där just nu faktiskt! :D

Kram :love:

hur är kvaliten på täckerna där i från har du en aning om de....

Kvalitén är det inget fel på (100% ull) mitt ena träningstäcke har jag använt i ca 7 år och även tvättat det.
Jag beställer inga dåliga saker till mina hästar, så därför kan jag med värme rekomendera dessa täcken till de som är intresserade.

Varför vill du hellre ha ett helt istället för ett sådant som man knäpper framför sadeln?
Skillnad i funktion?

Jag använder faktiskt sådana täcken till mina ridhästar. Tycker täckena ligger stadigare och på täcken som är utskurna för sadeln blir det gärna en glipa precis bakom sadel och just där var min valack extra känslig framförallt för regn. Ska jag skritta ut händer det att jag lägger täcket över sadeln framförallt ulltäcket när det är kallt, det blir varmt under rumpan då.

Köpte mina via postorder från en butik som heter Feed n'Race

Vet NÅgon Om De GÖr Brodyr PÅ Annat Än HÄsttÄcken OcksÅ?

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
575
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka