Träningsritter i Uppland

T

Tokloke

Hur gör ni när ni tränar? Det är ju så tråkigt att rida längre turer själv på samma gamla vägar/stigar. Iofs rider jag och min häst inte några långa distanser på tävling utan har som mål att göra roliga saker ihop, men själva träningen blir ju rätt ensidig när man är ensam i stallet om att älska distansridning.
Kanske kan man komma till varann och rida ihop!?
(Skicka gärna ett PM eller mejl om just VI ska slå ett slag för någon träningsritt.)

Sv: Träningsritter i Uppland

Jag skulle absolut gilla att ha sällskap på någon promenad, men jag har ju fortfarande hästen vid hand = enbart skrittpromenad. :p

Många i Uppsalatrakten tävlar för Rönningens kork och vi brukar ofta träna med /hos varandrar i mer eller mindre organiserad form. Själv bor jag i Bjöärklinge och du är välkommen på träningsrundorna/ Karin

Ja tack Karin G, du får gärna mejla mej när det är dags för en runda, vi har faktiskt ridit ihop förr nån stans längst 272, vi grillade korv i en kåta, jätte trevlign, snökaos på morgonenn men strålande vacker sen. Vi bor rätt nära varann så jag kommer gärna till dej om du ska rida nåt.

jag är oxå gärna med .Sen jag flyttade så är det lite tomt med ridsällskap=(.Jag och lottan är flyttbara =).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 936
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 526
Senast: _Taggis_
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 973
Senast: cirkus
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 584
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna