Träningsläger!

Status
Stängd för vidare inlägg.

percival

Trådstartare
Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna.

Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom klassisk/akademisk dressyr, centrerad ridning där man får både med teori och ridning och kanske rentav lägga upp ett eget träningsschema efter individ. Och där man kan ta med sig sin egen häst.
Om förslag ej får läggas ut här så PM mig gärna. :smirk:
 
Sv: Träningsläger!

Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna.

Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom klassisk/akademisk dressyr, centrerad ridning där man får både med teori och ridning och kanske rentav lägga upp ett eget träningsschema efter individ. Och där man kan ta med sig sin egen häst.
Om förslag ej får läggas ut här så PM mig gärna. :smirk:

Annonser beträffande kurser, läger, clinics och tränare finns, respektive läggs under Bukefalos radannonser, se länk i menyn till vänster.

Reklam för aktuella kurser, görs dessutom kontinuerligt av arrangörer i bukefalos kalender som du också hittar länk till i minyn till vänster.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 276
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp