Jag tycker inte hon ser låg ut, däremot koncentrerad och väldigt sansad - jag gissar att hennes personlighet är sådan att hon inte direkt varvar upp hur lätt som helst?
Det man kan tänka på när man belönar med godis är att man inte måste göra det på "det gamla vanliga" viset - många hundar föredrar godis och funkar inte riktigt med lek men då kan man servera godisbiten under lek... t.ex. låta hunden jaga fatt handen med godis, slänga iväg godiset eller så, så att man drar upp hunden i själva belöningen, ofta följer det ju med in i momenten sen, hunden får en lite högre förväntan.
Många hundar verkar tycka att externbelöning - t.ex. springa och hämta godis vid sidan av planen/i en skål i andra änden av rummet - är mycket roligare än att bara får godiset "serverat" rakt i munnen.
Hur pass ivrig är hon på godiset? Finns det något godis som hon är lite extra "på" för att få tag i?
Tycker det hela ser trevligt ut, sen blir det ju inte så "fartigt" inomhus av förklarliga skäl - även livliga hundar kan ju bli lite dämpade av att inte ha utrymme för att "röja omkring". Det är också svårt att själv promenera på i rask takt, man hinner ju bara 5-6 steg och så är man inne i väggen...

Har man då dessutom en balanserad och lugn hund så blir det ju ännu mer sansat.
Ska man vara petig kan du nog ta bort en del hjälper och se om hon är beredd att jobba lite mer själv för godiset, istället för att du hjälper henne så mycket. Det blir ju ganska enkelt för henne nu, hon behöver verkligen inte anstränga sig, hon får hjälp och sen får hon belöning - då blir det ju så att hon tycker att "okej, det var så här jag skulle göra" och laddar inte på något extra heller, för det behöver hon inte. Om du förstår hur jag menar? Svårt att förklara så här i text tycker jag....
Hon ser för övrigt himla fin ut - gillar verkligen RR, så snygga!