träningar/träffar i norrbotten

L

Linnzan

ni som bor i norrbotten.. Hur lägger ni upp eran träning under vintern och kylan?? Antar att inte alla har tillgång till ridhus men brukar ni träffas några gäng och träna ihop??? Skulle vara grymt kul att lära känna lite mer folk i western svängen.:)

Sv: träningar/träffar i norrbotten

Jisses!!!! Svaren bara sprutade in!!! Haha:rofl:

Vi som bor kring Råneå träffas i ridklubbens ridhus varannan fredag och tränar. Ca 9-10 personer :p. Övriga dagar är det skogsridning som gäller för våran del, men vi håller på att ploga upp en ridbana nere på ängen..

Kul att det är några som håller i gång... :) Kanske man kikar förbi någon gång och tittar:)

ni som bor i norrbotten.. Hur lägger ni upp eran träning under vintern och kylan?? Antar att inte alla har tillgång till ridhus men brukar ni träffas några gäng och träna ihop??? Skulle vara grymt kul att lära känna lite mer folk i western svängen.:)

Hej!
Hade min häst hela förra året i boden och ska ta dit henne till sommaren igen då jag börjar min utbildning där igen. Jag rider western och skulle verkligen vilja stå uppstallad där det finns fler westernryttare som tränare seriöst. var står du o vad har du för häst? Var tränar du?

Jag stod i ett stall med kallt ridhus där det inte var så jätte bra att rida (Hade dock inte bara med kylan att göra) så jag tränade på ute banan. När det är extremt kallt, då blir det ju bara skritt men annars var hon i full träning trots att jag red ute.

Jag tränade inte ihop med någon eftersom jag inte hade bil så jag kunde köra henne någonstans. Ska dock skaffa bil till hösten hade jag tänkt.

Heej! Vad skoj!!!! Du får söka plats ute på Bränslan då så har jag någon att rida med:) Jag har 1 quarter som ska föla till sommaren. Sen har jag en 2,7årig quarter som jag har varit runt på halter med i sommar. Har gått rätt ok med tanke på att hon är reiningstammad.:angel: Sen får vi hem en liten quarter kille som är 6 månader nästa vecka. Bilder finns på våran hemsida www.tillitboden.se
Tack för ditt svar!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 631
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V