Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Crossfit verkar så spännande!Välkomna @TeamLundVer, @cherie och @GotAsecret
Hm, vet inte om det är någon just nu som tränar mkt gruppträning @GotAsecret men vi gillar att snacka om all träning
Iofs, jag och @BusBarro håller på med crossfit och det är ju en hel del gruppträning! Vad går du på?
Och tror de flesta av oss här mest tränar för att må bra även om en del har lite mål längs vägen för att sporra en
Ja! Jag! För typ femte gången... Men nu har jag signat mig på Må Bättre i Gävle i tre år, så det lär ju bli av om jag inte ska kasta en hiskelig massa pengar i sjön. Jag har ett stillasittande jobb och en stillasittande hobby, och nära till allt. Det längsta jag måste röra mig är 600 m till affären.Kanske några nya som vill hoppa in nu efter semestern?
Ja! Jag! För typ femte gången... Men nu har jag signat mig på Må Bättre i Gävle i tre år, så det lär ju bli av om jag inte ska kasta en hiskelig massa pengar i sjön. Jag har ett stillasittande jobb och en stillasittande hobby, och nära till allt. Det längsta jag måste röra mig är 600 m till affären.
Jag kom igång fint med att gå på pass, yinyoga och funktionell träning, men nu har jag inte varit på nästan tre veckor. Livet råkade klappa ihop lite både ekonomiskt, psykiskt och på jobbet, så jag har helt enkelt inte orkat. Men jag börjar så sakteliga se ljuset igen och känner att jag -vill- gå till gymmet även om jag inte har möjlighet just nu. Det känns bra! Gymmen är jättefina och har trevlig personal och bra öppettider, jag har tillgång både till det i city och det i utkanten av staden. Sjukt många pass nu när höstterminen drar igång igen.
Jag har alltid fått allt "gratis" tack vare transportcykling och ridning och stalltjänst, men nu är det alltså slut med det. Jag har därmed ingen erfarenhet av att "gå och träna" så just nu är målet att få rutin på själva grejen. Att träning är något jag går och gör för att jag vill, tycker det är roligt och mår bra av. Jag jobbar oregelbundet och både tid och ork kan vara bristvaror vissa perioder, så just nu är mitt mål att gå två gånger i veckan, en gång på yin och en gång på typ FT. Jag är jätteglad om det blir fler än två gånger, men slår inte mig själv om det blir färre. Blir det stress och press kring det hela så kommer jag lägga av, så mycket vet jag om mig själv. Märkte att jag mådde väldigt bra mentalt av yin, och FT var sjukt kul och härligt svinjobbigt, så jag börjar där. Så småningom vill jag prova fler pass och jag har fått jättefina träningsprogram av @cili jag vill prova också, men just nu ska jag alltså först och främst samla ihop livet och börja med att öht gå dit igen.
Vet aldrig om jag ska vara här eller i vikttråden Ibland har jag enbart fokus på vikten och då väljer jag det senare. Nu snart ska jag förhoppningsvis komma igång med träningen igen och jag har redan börjat minska på skitmaten (inte enbart pga vikten utan mycket pga mående) så då kanske jag kan vara här igen. Eller i båda trådarna