Helsingborgs!@Saigon åh, vilket maraton? Jag vill också springa ett nån gång men jag avskyr att ha folk omkring mig... Ska springa jämtlandstriangeln (47 km) i min ensamhet iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helsingborgs!@Saigon åh, vilket maraton? Jag vill också springa ett nån gång men jag avskyr att ha folk omkring mig... Ska springa jämtlandstriangeln (47 km) i min ensamhet iaf.
Kan inte hunden vara hemma? Ursäkta om du skrivit det, minns inte. Eller hitta nån granne som kan ta den nån timme ibland?
Aha okej, förstår.Ja, när hon har lust Om hon inte har nån lust att följa med så är det inga problem, men det är ju svårplanerat. När hon blir sur över att inte få följa så skäller hon. Och jag bor i lägenhet. Innan jag flyttade var det lättare, eftersom hon ofta vägrade följa med när jag hade träningskläder. Sen flyttade jag och har dels mkt snällare tysta grannar så jag vill värna om dem, samtidigt som hon inte är lika van att lämnas där. Mest är det för grannarnas skull. Det ger sig väl med tid men är så tröttsamt på nåt vis, även om hon bara skäller i 5-10 min.
Jag har ett från Jula. Köpte det begagnat, men tror inte att det kan ha varit så dyrt i nypris. Jag tycker att det duger!Tänkte kolla om någon vet något bra budget löp-band för max 3000 kr? Kommer snittas i höst, och våra grusvägar här ute blir så kletiga och lite svampliknande på hösten/vintern. Samt att det är backar åt vilket håll jag än går vilket är tufft för mig som nysnittad. Har testat
Jag har ett från Jula. Köpte det begagnat, men tror inte att det kan ha varit så dyrt i nypris. Jag tycker att det duger!
Jag dansar hemma, men kan inte tips om mer än balett. Här är några i alla fall:Kan ha missat, men är det någon som dansar hemma?
Har tidigare kört Just Dance på YT. Men vill gärna ha fler alternativ. Så tar gärna emot tips.