Ja. Får bara hoppas att det blir väldigt lite snö i årDet låter som en fantastisk idé!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Får bara hoppas att det blir väldigt lite snö i årDet låter som en fantastisk idé!
Kan det funka att bryta upp det i att göra ett antal djupa upphopp och armhävningar alternerat? Tänker så du inte får från fullt golv till hopp i varje repetition?Nån som har bra tips på vad som är bästa ersättningen för burpees? Jag brukar göra jumping jacks men vet inte om det är det bästa. Efter jag hade covid så fungerar inte burpees överhuvudtaget tyvärr, jag får väldigt stora andningsproblem och det känns som jag försöker andas genom ett sugrör och inte kan andas alls till slut. Trodde det skulle ge sig med tiden men det verkar vara momentet att gå upp och ner som ställer till det för mig. Det är tråkigt.
Här är en till som hoppas komma igång nästa vecka igen efter 1,5 veckas uppehåll. Jag har lite slem i halsen kvar så funderar på promenad med löpinslag när det känns bra istället för förbestämda intervaller i morgon.@Mineur vilken superträningsvecka! Själv ser jag framemot att komma igång igen nästa vecka efter att ha varit sjuk i princip hela denna veckan. Får väl börja lite försiktigt men oj vad jag längtar till träningen! Är så kul nu när jag har tränat så mycket hela hösten, märker verkligen resultaten och ridningen går väldigt mycket bättre också när jag är i bättre form. Ser fram emot att köra på så hårt jag kan fram till jul. Ska bara få lite mer ordning på ätandet, det är alltid min största utmaning på hösten när det blir mörkt. Jag blir deppig och äter onyttigt, vet att det är så lätt för mig att hamna i den onda cirkeln.
Kan det funka att bryta upp det i att göra ett antal djupa upphopp och armhävningar alternerat? Tänker så du inte får från fullt golv till hopp i varje repetition?
Eller är djupa upphopp också problematiskt kanske?
Wow, snyggt jobbat både vad gäller vikt och intensitet! Femmor med 35kg är inte illa!Kämpade på ordentligt på dagens crossfit.
Vi körde 5-7 sets med 5 hang power cleans, jag började på 20 kg och jobbade mig upp till 35 men det var jäklarimig max idag. Har tidigare tagit 27,5 kg som mest så ändå väldigt nöjd!
Därefter var det 12 min amrap där jag gjorde 15 marklyft och 16 box step up. Mina knän pallar ju inte boxen så bra så jag körde på lägsta höjden och lägsta antalet men jag kompenserade med att lyfta tyngre så tog 35 kg istället för 22 kg. Målet var 4 varv men jag klarade 6 så hell yes!
Blir några lugna dagar framöver nu pga blodgivning imorgon, kroppen blir alltid väldigt tagen efteråt.
Tack! Kände mig rätt grym idag faktiskt!Wow, snyggt jobbat både vad gäller vikt och intensitet! Femmor med 35kg är inte illa!
Snackenad, vilket underbart ord! Det ska jag börja användaHär blir det snackenad med kompisen ikväll jag har en liten idé om vad vi ska göra nästa år så det ska bli roligt att se hur hon tar det (vi säger typ inte nej till varandras utmaningar ).