Hej allihopa!
Blev helt oplanerat så att jag tog en paus i träningen över jul och nyår. Jag har varit mycket i min hemstad och umgåtts med vänner och familj och då har jag inte riktigt pallat åka till min jobbstad för att träna och, äh, tänkte att det gör inget med ett par veckors paus

Men nu smyger jag igång igen, nyårshelgen var tuff med både jobb och riktigt maxad fest på nyårsafton så 1-2 januari försvann i en serietittardvala men i onsdags gjorde jag och sambon ett kort pass hemma och sen igår var jag tillbaka på crossfiten med ett pass Basic efter jobbet
2017 blev ju verkligen mitt crossfit-år. Jag började med crossfit i mars -17 och var fast direkt

Tränade massor under sommaren, lärde mig bland annat att kunna reppa lite chins ordentligt och maxade i alla baslyft typ. Sen skadade jag höften på nåt vis i höstas o tappade farten lite men lärde mig sen hur jag kunde träna runt det och hösten/vintern har varit fortsatt ganska stabil om än inte riktigt samma snabba utveckling som i början såklart
2018 är planen att fortsätta med crossfit eftersom det är så jäkla kul, men också att börja spinna snarast och sen i slutet på mars någon gång fram med racercykeln och börja träna till Vättern -18. Ska bli jättekul och läskigt!
Just det, ska ju gifta mig i maj också så det ska jag ju ha tid att planera med

Lär ju vara i god form iaf mtp att Vättern bara är en månad bort när jag gifter mig.
Just det 2, jag och sambon har en vit månad nu (kanske blir fler) på grund av festat mycket under höst/vinter så bra med ett bryt. Lätt att det bara rullar på för oss och man blir jäkligt sliten alltså..
Nog med uppdatering från mig!