Dessutom, om du är sjuk eller livet kommer i vägen behöver du aldrig känna "Carl, nu missade jag ju ett benpass!" utan du kör bara på.
Hatar när man måste berätta för Carl att man fuskade med träningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom, om du är sjuk eller livet kommer i vägen behöver du aldrig känna "Carl, nu missade jag ju ett benpass!" utan du kör bara på.
Hatar när man måste berätta för Carl att man fuskade med träningen![]()
AUTOCORRECT, YOU TWAT!
Crap, ska det ju stå, inte Carl. Crap crap crap (nu försökte den ändra till "rap").
Jag ville ifrågasätta förut, men tänkte att det är väl något sådant där gulligt du säger för att låta bli att svära framför dotternAUTOCORRECT, YOU TWAT!
Crap, ska det ju stå, inte Carl. Crap crap crap (nu försökte den ändra till "rap").
Jag ville ifrågasätta förut, men tänkte att det är väl något sådant där gulligt du säger för att låta bli att svära framför dottern![]()
Hatar när man måste berätta för Carl att man fuskade med träningen![]()
Jag skrattar så att jag snart får ett slaganfall!Varje gång jag funderar på att skippa ett pass så ska jag tänka på konsekvensen: Att behöva berätta det för Carl!
![]()
@Tassetass #justdoitdonttellcarl #donttellcarl #whatwouldcarlsay #nomorecarl #thecarlsolution #solvingthecarlissue
Jag skrattar så att jag snart får ett slaganfall!Varje gång jag funderar på att skippa ett pass så ska jag tänka på konsekvensen: Att behöva berätta det för Carl!
![]()
@Tassetass #justdoitdonttellcarl #donttellcarl #whatwouldcarlsay #nomorecarl #thecarlsolution #solvingthecarlissue
AUTOCORRECT, YOU TWAT!
Hu- jag hoppas jag inte behöver nån bukplastik. Inte alls sugen på att nån ska skära i mig igen... Har tydligen muskeldelning men hoppas att jag kan förbättra det med träning.
Tack alla för bra idéer. Känns som en trevlig tråd detta och det kan ju vara en peppande grej i sig!
Tänker börja med att göra ett program som start med några övningar som känns vettiga![]()
![]()
Själv måste jag typ berätta för Carl när jag fuskarFörbaskat tur att han fuskar lika mycket själv så han inte kan döma mig.
Men gud vad starkt, grymt jobbat!! Kul att du/ni har kommit igång så bra med gymmetIdag drog jag upp 100 kg i kronlyftHar även knäböjt 65 kg! Provade 70 kg men det gick fan inte
Sen har jag tränat på att göra chins. Kan inte än men jag vill gärna kunna och tränar för detSka önska mig en chinstång i födelsedagspresent
![]()
Tjohooo! Heja heja hejaOk!
Jag har gjort ett program med bara kroppsvikten och utfört det igår och dessutom ridit en häst
Träningvärk i armarna men inte så mycket i benen så jag ska kanske lägga till en benövning. Duktig![]()
Jag trodde på allvar det var en PT som hette såHar du en riktig Carl? Coolt! Det närmsta jag kommer är en Karl och han är tre och ett halvt.![]()
Men gud vad starkt, grymt jobbat!! Kul att du/ni har kommit igång så bra med gymmet
Tjohooo! Heja heja heja![]()