Tranemo sele?

L

linabergmer

Jag undrar vem sm gör tranemo selen(lok)? Är dom i bra kvalite? Positivt och negativt om den!

Sv: Tranemo sele?

Är det ingen som har denna sele eller varför svarar ingen?

Är det inte Hööks sadelmakeri som gör (eller har gjort) denna sele? Hittar inget om den i senaste Höökskatalogen...Men jag tycker att det verkar vara en bra loksele för det priset.

Jo jag har också för mig att det är hööks, men de verkar inte ha kvar denna sele längre...

Okey, tack, är det någon som vet vad dom kostar ungefär? Vad brukar en begagnad gå på?

Jag är inte riktigt säker, men jag har för mig att den har legat på runt 6500 kr eller därikring. (Men det var väl i.o.f.s. några år sen kanske).

Jag har en tranemo till shettisarna,köpte begagnad iofs men den var så välskött så den såg ut som ny. Gav 3000:-
Mkt bra och hållbar sele.

Okey, men selen har altså slutat att tillverkas nu?

Ja det verkar så för jag har ännu inte hittat någon som tillverkar eller säljer .Kanske om man annonserar som man får napp?

Ja, jag mailade hööks och frågade, får se om dom svarar!

Liknande trådar

Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Hermelin
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 308
Hemmet Eftersom vi på Buke har koll på livets bekvämligheter så undrar jag nu; -Bu och Bra reclinersoffor? Helst med skinnklädsel och...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025