E
EricaB
Vilka ska dit? Jag ska, gjorde hoppkval klart idag Hur är banan i debutant där? Om man jämför med Sämsholm, säve och Trollhättan (svårare/lättare...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om vi överlever Styringe, så kanske det blir Tranemo... Beror dock på väderutvecklingen. Har hört att det inte är ngt vidare om det blir för mkt regn i Tranemo...
Jag förstår att du kanske inte menar såsom du skriver men att uttrycka sig som att FT är nåt man måste försöka "överleva" klingar väldigt dåligt i mina öron med tanke på olyckor som varit.
Jag äntilgen ut igen efter allt krångel denna sommaren...
Fast de vissta du ju redan Erica men iaf
Hej!
Ja du..va har inte krånglat? nä men de börja med att han blev helt konstig å bara studsa å reste sig när jag red (detta var precis innan ljuslingsbacken) Visa sig att han fått ont i ryggen av sadlarna (hoppsadeln som låg bra för 5 mån sen när jag köpte den låg inte alls bra längre) och detsamma me dress sadeln. Så ut å leta nya sadlar...(inte så lätt till den monster manken )När vi fått tag på det så åkte vi till tandläkaren där vi fick dra en vargtand som gjort lite ont på han + att han va vass så han hade fått lite sår i munnen vilket gjorde att det blev hackamore i några veckor..därför missade vi även sämsholm..Men NU e allt OK! så nu får de bli Tranemo
Jag tycker Tranemo har en trevlig bana utan större spektakel en bra bana att börja på. Känns väl lite som Trollhättans utan speciellt färgglada hinder osv lite mer "svängig" än Trollhättans.
Jag hade gärna åkt till "hemmabanan" men har flyttat upp till Örebro då så får nog hålla mig där ett tag.
Haha vet i tusan vart vi har hållt hus vi har tagit en paus från tävlandet efter Ljuslingsbacken och Laholm. Gått och skaffat pojkvän hmm kan det ha en bidragande orsak . Till saken hör också att jag ska börja plugga och planen är att Tello ska säljas så har inte vart jätte motiverad ett tag nu .
Nu är jag dock sjukt sugen på att ge mig ut igen så jag får nog hitta en tävling snart...
Men du och Grålle njuter väl när ni slipper min konkurrens