träna i sommarvärmen

jag brukar tänka på att andas sakta, känna takten hela tiden och vara helt avslappnad,då faller allt ihop för mig iaf :crazy: :D

Sommarvärmen är det inte så bekymmer med...men insekterna!!Vad gör ni åt dem??
Har hittat en sådär bra spray att spraya över hela hästen, håller ett tag men sen kommer de när pållens svettas.. :o
Nu jobbar jag nätter, men sen när jag slutat så ska jag upp riktigt tidigt och rida, när tror ni man slipper insekterna på morgonen??

runt 6 tiden tror ja,och tidigare

vi har hur mycket klägg som helst,jag får panik o mina hästar fattar ingenting,galen matte tänker dom :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
534
Senast: tuaphua
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 413
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar