Asko
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Something like that yeah.... maaaan helt underbar kväll, har tagit två öl och två cider så är nog ganska rund om fötterna, sover nog gott i natt å massa tankar.
"Whoops, I slipped."
Holy shit, snart bara mangan kvarSomething like that yeah.... maaaan helt underbar kväll, har tagit två öl och två cider så är nog ganska rund om fötterna, sover nog gott i natt å massa tankar.
Har förresten strax kommit ikapp One Piece, avsnitt 749 ska tittas på nu~![]()
Är inte jätteförtjust i lac. anske hänger ihop med att jag inte riktigt gillar han som gör rösten i animen. Associerar den rösten väldigt starkt med Izaya från Durarara och honom gillade jag inte...Holy shit, snart bara mangan kvar
Vad tycker du om Law? Han är rätt lika zoro.
Awwww, vad synd. Han är rätt poppis och väldigt lik zoro iochmed de är lite sådär allvarliga av sig och är båda svärdsmän. Law är dessutom den som mest ser utÄr inte jätteförtjust i lac. anske hänger ihop med att jag inte riktigt gillar han som gör rösten i animen. Associerar den rösten väldigt starkt med Izaya från Durarara och honom gillade jag inte...
Jag har läst några zosan fanics med lawlu pairings ocksåAwwww, vad synd. Han är rätt poppis och väldigt lik zoro iochmed de är lite sådär allvarliga av sig och är båda svärdsmän. Law är dessutom den som mest ser utnär han samarbetar med the straw hats - men han har börjat ge upp nu
![]()
Eller hur!!!![]()
![]()
Fuck yeah, hottie~~
![]()
*visslar* oh strong world, here I COME~ *if you know what I meanEller hur!!!
De två nedersta kommer från filmen Strong World (om jag minns rätt)![]()
Jag har läst några zosan fanics med lawlu pairings också
Jag försöker bortse från han som spelar rösten, men det är svår.t
Nu är jag ikapp animen, så nu kan jag se om i lugn och ro samt kolla alla filmerna.![]()
Hans barndom är väldigt tragisk dock, och i den figurerar en person som har blivit mångas favorit också. Rätt så intressant men vet inte om du har nått dit ännu.
*visslar* oh strong world, here I COME~ *if you know what I mean*![]()
Nu är jag ikapp animen, så nu kan jag se om i lugn och ro samt kolla alla filmerna.![]()
Corazon?
Så du känner till Corazon nu?![]()
Ohooooo~ Nu har jag något att se fram emot imorrn ser jag, -
Strong World is amazing
![]()
Och den här är från en senare film
![]()
Jag har tittat för djupt i flaskan....
oh googlade nu å nu vet jag varför ja inte kommer ihåg, är inget som intresserat mig det är "meeeh" hos migJag har tittat för djupt i flaskan....![]()
oh googlade nu å nu vet jag varför ja inte kommer ihåg, är inget som intresserat mig det är "meeeh" hos mig![]()