R
Reykjavik
Prova ställa inställningen från svenska till danska?![]()
Då kommer jag ju aldrig fatta vad den säger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova ställa inställningen från svenska till danska?![]()
Eh ... säker på att hon är ett bra val? Hon är inte så diskret av sig har jag för mig
You never know
Då kommer jag ju aldrig fatta vad den säger!![]()
Vadmenarumeddetva?Eh ... säker på att hon är ett bra val? Hon är inte så diskret av sig har jag för mig![]()
Vadmenarumeddetva?
Ska bara tagga alla i inlägget också![]()
Får man inte vara speciell nu va?![]()
Hon är ... lite speciell![]()
Pfft, det finns... Appar och Uppläsning och allt möjligt roligt. Mitt exs andra flickvän pratade typ bara franska och det gick ändå - om än lite knackligt![]()
Är någon av er tolk?![]()
Fast annat språk är lite annorlunda än att inte höraPfft, det finns... Appar och Uppläsning och allt möjligt roligt. Mitt exs andra flickvän pratade typ bara franska och det gick ändå - om än lite knackligt![]()
Sant, men jag har inget annat att jämföra medFast annat språk är lite annorlunda än att inte höra![]()
Får man inte vara speciell nu va?
Va va va?
![]()
Mvh
Diagnosbarn![]()
Du flöt ju in perfekt!När man kommer in i en tråd och inte fattar vad som händer men spelar med
![]()
innan man försvinner ut igen
![]()
Jag tror tyvärr inte att de skulle tillåta detSant, men jag har inget annat att jämföra med
Du får dra med dig tolk upp![]()
Meh. FjantarJag tror tyvärr inte att de skulle tillåta dettolkcentralerna alltså
![]()
Håller medMeh. Fjantar![]()