Tråkigt att se..

Z

Zink

och inte få höra något i tid.
Fick igår hem en hund som jag sålde för 2 månader sedan.
Nog för att hunden har vuxit under tiden den varit borta, men inte har den fått lära sig något, eller vet något kommando.
De kunde inte ha den lös och han var galen i koppel enligt dem.
Rev saker i huset, åt blommor. Åt allt han hittade under promenader och ja... huga.
Som uppfödare blir man så ledsen när de inte kan höra utav sig och be om hjälp, utan man hittar sin lilla vän ute på annons och tar tillbaka en förvildad, och vilsen unghund.

Sv: Tråkigt att se..

Nej vad synd!! Hoppas du hittar ett nytt stabilt hem åt vovven!! Ibland undrar man vad folk tänker när dom köper hund..

Usch va tråkigt, tur att du tog tillbaka den då och att den får det bättre hos dig!

Nä nu blir hunden kvar hos oss, men det är så onödigt at det ska få gå så långt. Man får vara glad att hunden ännu är ung och läraktig, samt att våra andra hundar känner till honom sedan förr så han har redan en stadig plats i flocken. Men han måste ju lära om hur mna beter sig... ger sig på de äldra å tror han är störst *suck*

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 210
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 750
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 427
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar