MissFideli
Trådstartare
Jag har ju som sagt redan kontakt med psykvården, så jag går helst den vägen. Ska ringa dit imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vägsträckan är inte att leka med. Inte lätt att hinna reagera om någon stannar tvärt där. Särskilt inte om det är någon bil framför.Nere vid Östra Ryds-korset. Ja, precis.
Grattis på födelsedagen!
Men jösses vad bilen ser ut, tur att du inte blev mos också!
Hoppas allt löser sig på bästa sätt nu!
Men det viktiga är att du är här och kan tala om det och att du kan gå. Det där var ordentlig smäll och jag och jag tror att alla är glada att du är kvar med oss.Tack!
Försäkringsbolaget håller mig vållande på båda de andra bilarna. Nu väntar jag bara på deras värdering av bilen och papper från polisen som säger att det räknas som olycka. Sen kanske jag vågar börja slappna av.
Men det viktiga är att du är här och kan tala om det och att du kan gå. Det där var ordentlig smäll och jag och jag tror att alla är glada att du är kvar med oss.
Det är så det "ska" se ut. Fronten (och baken) är deformationszoner som ska ta upp kraften och "knöcklas ihop" så att kupén och de som sitter i den blir så lite skadade som möjligt.Grattis på födelsedagen!
Men jösses vad bilen ser ut, tur att du inte blev mos också!
Hoppas allt löser sig på bästa sätt nu!
Det är så det "ska" se ut. Fronten (och baken) är deformationszoner som ska ta upp kraften och "knöcklas ihop" så att kupén och de som sitter i den blir så lite skadade som möjligt.
@MissFideli : Grattis på födelsedagen och skönt att det trots allt verkar ha gått relativt bra för alla, inklusive fotgängaren.
Det är så det "ska" se ut. Fronten (och baken) är deformationszoner som ska ta upp kraften och "knöcklas ihop" så att kupén och de som sitter i den blir så lite skadade som möjligt.
@MissFideli : Grattis på födelsedagen och skönt att det trots allt verkar ha gått relativt bra för alla, inklusive fotgängaren.
Varsågod och ta vara på dig.Aaaw, snällt! Tack för omtanken
Jag håller med om att bilen "gjorde sitt jobb" bra. Skönt att se när även små bilar fungerar som de ska.Jag vet ju inte, men jag hoppas det har gått bra för alla. Bilen gjorde verkligen sitt jobb, för att vara en pyttebil är jag mycket nöjd med hur den skyddade mig.
Jag håller med om att bilen "gjorde sitt jobb" bra. Skönt att se när även små bilar fungerar som de ska.
Missuppfattade eller läste dåligt, tolkade det som att du var mest skadad.
Grattis på födelsedagen.Jag har ju som sagt redan kontakt med psykvården, så jag går helst den vägen. Ska ringa dit imorgon.