Trafiken genom Sockholm

movi

Trådstartare
Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt lugn.

Men hur är trafiken en söndag-em vid 15-16-17-tiden, när man ska rulla hemåt mot Nyköping från Arninge? Vet att mycket trafik släpper efter Södertälje.

Inga problem att köra vid mycket trafik, men skönt om man slapp.

Det är lite olika men brukar vara helt ok. Den här helgen (slut på liv) var det mer folk ute men en vanlig helg är det inte kö vid den tiden.

Såg nu att jag stavat fel, eller ja missat en bokstav. Stockholm ska det stå i rubriken 😁

Var beredd på att det kan vara mycket trafik från Arninge och in till Stockholm. Åker där varje söndag olika tider och så dags så här års brukar folk åka hem från ställena där de tillbringat helgen.

Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt lugn.

Men hur är trafiken en söndag-em vid 15-16-17-tiden, när man ska rulla hemåt mot Nyköping från Arninge? Vet att mycket trafik släpper efter Södertälje.

Inga problem att köra vid mycket trafik, men skönt om man slapp.
E4 norrifrån är proppsmock söndag klockan 15-17. :( Alla Stockholmare som ska hem från helg ngnstans norrut. (men åt andra hållet är det fritt då men fullt fredag).

Men jag vet inte hur det är med 267 Rotebro, Stäket så dags. När jag åkte den för länge sedan, söndag förmiddag mer, ofta var den ganska smal och hade jämt kö (och valde Upplands Väsby hellre, men skulle ju norrut) men de har byggt om där.

Tack för svar! Mycket trafik som rör sig är ingen större fara, men att stå still i bilköer vill jag helst slippa, eller glida fram i promenadfart slipper jag gärna också 😁. Funderar på att anmäla mig och hunden till lydnadstävling 1/12, men är man från "landet" vill man ju hem efter och inte stå still 🤣

Tack för svar! Mycket trafik som rör sig är ingen större fara, men att stå still i bilköer vill jag helst slippa, eller glida fram i promenadfart slipper jag gärna också 😁. Funderar på att anmäla mig och hunden till lydnadstävling 1/12, men är man från "landet" vill man ju hem efter och inte stå still 🤣
Anmäl! Det rullar åtminstone genom stan då!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 679
Senast: Lhas
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 764
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar