Träffat IRL?

MalanMjöl

Trådstartare
Blev lite inspirerad från ÄU tråden och tyckte att det var dax för en ny tråd här inne! ;)

Så vilka har ni som brukar hänga här inne träffat IRL?

Kan börja själv:

magic_spell
Camilla_Osterman
Ninniw
JockeyJoe
marie_lustig (fast det vet hon nog inte själv... :angel:)
AnnikaKällse, halvt om halvt iaf, vet inte om vi egentligen har pratat någongång...

Hmm det var nog alla...

Sedan har jag sett:
harryhook- i efterhand kom vi på vem vi var :p
galoppsofie

Haha känns som om det var fler, men man är lite ensam i Skåneland... Fast nu är jag ju ännu ensammare i Frankrike! :p

Sv: Träffat IRL?

Hejsan Malin!

Dig har jag ju träffat!
Och Annika Källse
NinniW
Marie Lustig
Genberg
fragan
Fleur
NearlyBrainlessAmie
Ja, och så Lustigs granne men jag kommer inte ihåg vad han kallar sig. Det är någon gammal häst..

Och sen är det säkert fler som jag inte kommer ihåg! Eller vet vem dom är!

Kommer inte ihåg vad alla heter här på forumet, men jag har i alla fall träffat:

JockeyJoe
Annika Källse
Ninniw

Det är fler, men som sagt, vad heter de nu igen...

Lustigs mycket gamle granne har tagit sig namnet:bow:Creetown:bow:
Ännu en förtjänstfullt Börje Olsson tränad kuse,är mig veterligt den bäste vi har haft i Sverige,kommer inte ihåg men den gamle reliken till granne kunde kanske vara så snäll och upplysa oss lite om denna fantastiske svensktränade häst.:rofl:

Det är lite svårt att veta vilka man har träffat eftersom inte alla har sitt riktiga namn utlagt :)

Dessa har jag sprungit på eller förbi;)

Camilla Karlsson
Camilla Osterman
Ninniw
JockeyJoe
marielustig
AnnikaKällse

sen finns det väl flera som jag inte vet namnet på....

Dom flesta av os har säkert träffat varandra någon gång. Vi är i realiteten en ganska liten familj.
Lite roligt att försöka lista ut vem som är vem, när man läser posterne.

Creetown var, som Lustig skrivar, en av dom absolut bästa svensktränade hästarne någonsin. Jag tror inte ens Itsabrahma nådde TF 134 (svart bok), som han fick efter sin andraplats till Boldboy i Challenge Stakes på Newmarket. :bow:
Senare vann han Vernon's Sprint, men då såld och i träning hos Ron Sheather.
Helläcker häst, som älskade att suga på husses finger, men som tyvärr inte var någon succes som pappa. Hade en avkomma i Sverige
som hette Brady's Lady.
På den tiden kallades man vid sin reshästs namn, när man var ute, så valet var inte svårt, när en av mina andra reshästar var Miss Stanford (eller Mi Stangfårr, som hon uttalades i Frankrike).

Jag vet att jag har träffat

Ninniw
Annika Källse
Camilla Karlsson
Genberg
Jockeyjoe
Nearlybrainlessamie

Malanmjöl har jag sett rida lopp (eller?) :D

Har säkert sett andra också utan att veta att det var ni.

Ninniw
Annika Källse
Camilla Karlsson
Genberg
Jockeyjoe
Nearlybrainlessamie
Silverfalk

Malanmjöl har jag sett rida lopp (eller?) :D

Har säkert sett andra också utan att veta att det var ni.

Malanmjöl: Okej, jag såg dig säkert också utan att jag täntke på det. :D

man har väl säkert träffat/sett dom flesta här.. kommer inte ihåg vad alla heter på buke därimot heller.. men föresten galoppsofie du rider hos bendik va? har sett dig ibland på stall backen skulle jag tro ^^

Och jag har naturligtvis träffat Camilla Karlsson men hon var så liten på den tiden att det knappast räknas....

Va det inte ni som hade Brillan (har glömt hennes riktiga namn men det var säkert något med Brilliant;-) hos Mischa?

Det vet jag ingenting om. Var det länge sedan? Isf är det möjligt att jag var så liten att jag inte kommer ihåg det.
Vi har iofs haft andra hästar hos Misha, du kanske blandar ihop dom?

Har på något sätt träffat eller sett

Ninniw
Annika Källse
Galoppsofie
Jockeyjoe
Camilla Karlsson
Cutty
Horsen
Kimman

Sen har jag säkert glömt några :angel:

Ninniw
Annika Källse
Camilla Karlsson
Genberg
Jockeyjoe
Nearlybrainlessamie
Silverfalk
Royal_ascot
Kimman
Horsen

Känner att mitt minne börjar svikta lite... :cool:

Camilla: Hoppsan. Trodde du pratade med mig. :o ;)

Och jag har naturligtvis träffat Camilla Karlsson men hon var så liten på den tiden att det knappast räknas....

Va det inte ni som hade Brillan (har glömt hennes riktiga namn men det var säkert något med Brilliant;-) hos Mischa?

Kan det vara Birlliantly Sharp du menar? Men då var jag nog bara 4-5 år... så jag vet säkert vem du är när jag ser dig, jag har lite svårt att placera människor och namn ;). Eller psydonymer ( eller hur det stavas ) vet ju knappt vem ngn är här inne fast flera verkar veta vem jag är haha

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA
  • Textilåtervinning