Träffat IRL?

Sv: Träffat IRL?

Kan det vara Birlliantly Sharp du menar? Men då var jag nog bara 4-5 år... så jag vet säkert vem du är när jag ser dig, jag har lite svårt att placera människor och namn ;). Eller psydonymer ( eller hur det stavas ) vet ju knappt vem ngn är här inne fast flera verkar veta vem jag är haha

Det var det nog! Jag hade Brillan, Bullan (Age of Reason) och Billan (vad hon nu hette, Billie Bloom? Hon var i alla fall efter Billion och placerad i Oaks) som mina ridhästar!

Din ålder stämmer, du var knappt knähög!:angel:

Jag tror nog att du känner igen mig när du ser mig för du hejade i vågrummet när jag var uppe senast.

Det var det nog! Jag hade Brillan, Bullan (Age of Reason) och Billan (vad hon nu hette, Billie Bloom? Hon var i alla fall efter Billion och placerad i Oaks) som mina ridhästar!

Din ålder stämmer, du var knappt knähög!:angel:

Jag tror nog att du känner igen mig när du ser mig för du hejade i vågrummet när jag var uppe senast.

haha ja men du ser, jag har lättare för ansikten än namn ;). Billy Bloom var stall valhalls häst minns jag, vänner till familjen :)

Och Age of Reason var familjen Walléns.

Jag tror att jag har hejat på dig i stallet också men då visste jag inte att det var du. Du har ju växt!:angel:

Sune har stått uppe hos Bosse när han har startat i Stockholm och jag har hejat på diverse tjejer från Patrics stall. Nån kanske har varit du. :D

*lånar knappen*

jag har iiiiingen koll längre på alla jag träffat, men några e jag säker på...

ninniw
annikakallse
horsen
messy
camillaosterman

oj... nu mindes jag ju inga fler...

Jag har ingen större koll men vet att jag träffat
Galoppsofie
NinniW
Supercassie

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII