Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flox/flockel/flocka
Bergenia/begonia/betonika
Måste allt låta så lika?!
Jag har så många fina GRÖNA tomater! Det är bara värme på prognosen så snälla låt dem mogna nu.
Nu börjar det bli så att man kan skörda något varje dag. Jag puttade ner lite sockerärtsfrön vid kålen tidigare och de har nu börjat blomma och ge skidor, sådär från ingenstans. Sist jag kollade hade de knappt kommit upp ur jorden. Mina andra sockerärter har gjort sitt för säsongen tror jag så det blev ett bra överlapp. Lök verkar dock inte vara min grej, får skärpa mig och läsa på hur man odlar lök egentligen...
Jag har gigantiska mängder röda tomater jag Alla har fullkomligt exploderat och så har jag fem plantor som blommar optimist javisst
Sa jag förresten att jag älskar tomater
Just nu får de snart hamna i frysen alla 31 plantor mognade liksom samtidigt Ska inte sätta 31 plantor samtidigt nästa år tänkte jagMina är så vänliga att de mognat i någorlunda ätvänlig takt men håller värmen i sig blir det nog värre att få i sig alla direkt
Just nu får de snart hamna i frysen alla 31 plantor mognade liksom samtidigt Ska inte sätta 31 plantor samtidigt nästa år tänkte jag
Hade frön av obestämd art så det bidde som det bidde men goda är deVälj sorter som mognar olika tidigt/sent så får du en bättre spridning på skörden.
Jag har också en massa gröna tomater. De som är röda är de som ska vara svartaJag har så många fina GRÖNA tomater! Det är bara värme på prognosen så snälla låt dem mogna nu.
Nu börjar det bli så att man kan skörda något varje dag. Jag puttade ner lite sockerärtsfrön vid kålen tidigare och de har nu börjat blomma och ge skidor, sådär från ingenstans. Sist jag kollade hade de knappt kommit upp ur jorden. Mina andra sockerärter har gjort sitt för säsongen tror jag så det blev ett bra överlapp. Lök verkar dock inte vara min grej, får skärpa mig och läsa på hur man odlar lök egentligen...
Jag har också en massa gröna tomater. De som är röda är de som ska vara svarta
Jag har också en massa gröna tomater. De som är röda är de som ska vara svarta
Lök är enkelt. det behövs två saker.Lök verkar dock inte vara min grej, får skärpa mig och läsa på hur man odlar lök egentligen...
Lök är enkelt. det behövs två saker.
-mycket skit
-mycket vatten
Jag tänker att det är en enkel gröda att lyckas med så jag förstår inte riktigt vad som går fel, andra saker intill växer på fint...Mitt försök med lök funkade heller inte, jag ska också läsa på inför nästa år.
Jag har så många fina GRÖNA tomater! Det är bara värme på prognosen så snälla låt dem mogna nu.
Armeringsnät i full sol, ca 120-130cm högt och ca 230cm brett... vad ska klättra på det? Krav är något som blommar, växer fort och kräver minimalt med skötsel.
Klematis Summer Snow?Armeringsnät i full sol, ca 120-130cm högt och ca 230cm brett... vad ska klättra på det? Krav är något som blommar, växer fort och kräver minimalt med skötsel.
Perenn eller annuell? Om perenn så rosenvial kanske?