Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chili har alltid något lockande över sig som jag jobbat hårt att stå emot i flera år då jag inte heller äter chili Så full förståelse för att något sånt råkade hända!Skulle bara köpa salmbärssylt på Gotland men så sålde de chiliplantor också så nu åker det med tre hem. Jag har inga krukor och äter inte chili
Vad härligt ! Här fick vi bara åskmuller...Här regnar det, rejält
Det låter som att det kommer bli väldigt fint!Har börjat planterar mina bredsådda diverseblomster.
Eller ja, en del är sådda för sig eftersom de ska matcha med vad de petas ner med, så körsbärsträdet kommer omgärdas av röd vallmo, gula pionen av gula rosenskäror, buskpionen av rosa rosenskäror.
Pionerna kommer också få några diversezinnior kring sig. Tror jag
Blomstermorotarna och sånt där som jag glömt vad det är () kommer nog att delvis hamna i min lilla blomsteräng som verkar övertagen av vädd så där ska rensas en del!
Sen har jag ringblommor av modell sunset buff, som jag nog kommer sätta i den lite soligare delen av skuggrabatten.
Hoppas bli klar med det projektet inom kort!
Det låter som att det kommer bli väldigt fint!
Man kan ge bort frukterna när dom mognatChili har alltid något lockande över sig som jag jobbat hårt att stå emot i flera år då jag inte heller äter chili Så full förståelse för att något sånt råkade hända!