Finns massor av godsaker att göra. Ratatouille, snålröra eller som jag gjort nedan.Vad ska jag göra med all zucchini?!
Lasagne och falsk ostkaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns massor av godsaker att göra. Ratatouille, snålröra eller som jag gjort nedan.Vad ska jag göra med all zucchini?!
Vi var bortresta i tre veckor och under tiden hade kålmasken fest på vår grönkål. Kan jag rädda den på något sätt, t.ex. toppa den eller plocka bort bladen?
Så hade jag också gjort grönkål växer ju uppåt så man plockar bladen underifrån så kommer det nya i toppen tills den ser ut som en palm.Plocka bort de mest angripna bladen, den skjuter nytt en bit in på hösten Skulle inte toppa den.
Sniglar?Någon som har en idé om vad som äter på min paprika?
Visa bifogad fil 150854
faggotini di zucchine, dvs typ zucchini fylld med mozzarella och kokt skinka som sedan paneras och steks/bakas i ugnVad ska jag göra med all zucchini?!
Hippie-trädgården fortsätter att leverera. Det verkar som att den bästa tiden är nu. Grannen har problem med att få Höstanemonerna att trivas. Det har inte vi...Visa bifogad fil 150897
Jag hade skördat av den där plantan, den ser ju som du säger väletablerad ut med väldigt många stjälkar och blad.
Tack, då vågar jag ta lite mer är ju första året jag lyckats, blir lite nervös,.. liksom så dumt att avsluta med att ta död på denJag hade skördat av den där plantan, den ser ju som du säger väletablerad ut med väldigt många stjälkar och blad.