Okej tack!Nä det är nog bara kraftig tillväxt, de brukar klara sig ändå ge den en liten spjäla bara (bind vid pinne så de får stöd och inte viker sig).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej tack!Nä det är nog bara kraftig tillväxt, de brukar klara sig ändå ge den en liten spjäla bara (bind vid pinne så de får stöd och inte viker sig).
20 kr/st eller 3 för 50 har jag sålt små plantor för, då går de åt sen har jag varit dyrare också, men tycker det är enklare att sälja många billigt!Måste omskola mina tomater. Jag har alltid gett bort plantor gratis till vänner och kollegor då jag känner mig små-aktig att vilja ha pengar för det. Hur gör ni? Om ni säljer, vad tar ni för pris? OM jag skulle få för mig att sälja några tänker jag kanske 20 kr?
bra tips, men så får jag ångest tänker, "tänk om plantorna jag sparar själv dör, då måste jag ha extra!" Jag har 17 st 100/1000 plantor.20 kr/st eller 3 för 50 har jag sålt små plantor för, då går de åt sen har jag varit dyrare också, men tycker det är enklare att sälja många billigt!
Kan resultera, men hur många har du tänkt ha ihjäl?bra tips, men så får jag ångest tänker, "tänk om plantorna jag sparar själv dör, då måste jag ha extra!" Jag har 17 st 100/1000 plantor.
Inga. Men man vet ju aldrigKan resultera, men hur många har du tänkt ha ihjäl?
Måste omskola mina tomater. Jag har alltid gett bort plantor gratis till vänner och kollegor då jag känner mig små-aktig att vilja ha pengar för det. Hur gör ni? Om ni säljer, vad tar ni för pris? OM jag skulle få för mig att sälja några tänker jag kanske 20 kr?
Jag provar sälja nån för 15 tänker jag, mina är ju inte rejäla. Annars ger jag bort de som innan.Nuvarande pris ligger på 40 kr styck. Plantorna är ganska rejäla nu.
Jag har ett litet problem med ringblommor. Hade fina stora plantor i fjor sommar sen blev jag sjuk och dom plantorna fick stå kvar över vintern för orkade inte fixa. Nu är det miiiiiljoner med fröer i flisen runt pallkragarna och lika många miiiiiljoner med små självsådda ringblomme bebisar öööverallt
ringblomma ftw i år
Måste omskola mina tomater. Jag har alltid gett bort plantor gratis till vänner och kollegor då jag känner mig små-aktig att vilja ha pengar för det. Hur gör ni? Om ni säljer, vad tar ni för pris? OM jag skulle få för mig att sälja några tänker jag kanske 20 kr?
Ursäktar dålig bild. Någon som vet vad som är på bladen på vinbärsbusken? Menar dom bruna fläckarna. Borde jag ta bort bladen med det på? Ser att grannens gamla stora (och välskötta) buskar har samma på sina blad
Visa bifogad fil 143562
Ah, ser ut som det ja, tack Då plockar jag bladen å slänger i brännbart