Jag har varit på några ställen där den "normala" maten varit mer eller mindre oätlig pga låg kvalitet och allt annat på prisnivå av finkrog.Jag vill dit. Var där för två år sedan, skulle säga att det beror på vad man tycker är vettig mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit på några ställen där den "normala" maten varit mer eller mindre oätlig pga låg kvalitet och allt annat på prisnivå av finkrog.Jag vill dit. Var där för två år sedan, skulle säga att det beror på vad man tycker är vettig mat?
Jag tänkte hålla det litet. Ingen aning om vad det är för sort det stod inte på paketet för 60 kr tänkte jag att jag kan chansa.Skulle det fortsätta vara litet? Såg att det fanns dvärgvalnöt och var lite sugen på det men de var väldigt dyra. Har inte plats med ett stort och vill inte köpa ngt dyrt till halvt fel zon.
Jooo jag tycker nog att jag uppfattade den så -trist och dyr. Men jag kanske var lite sjåpig och jag får erkänna att min familj uhm inte åt efter en snabb översikt... utan tog det på hemvägen (trots att de brukar kasta sig hungrigt över nästan vad som helst). Så jag kan inte egentligen säga. (tänkte inte ta med ngt om jag åker i år heller men tänker att jag nog kan leva på kakor om det verkar vara likadant igen.)Jag har varit på några ställen där den "normala" maten varit mer eller mindre oätlig pga låg kvalitet och allt annat på prisnivå av finkrog.
För 60 kan jag med chansa! undrans om de finns kvar på Lidl i morgon om man springer. Det finns ju motorsåg om det ser ut att gå åt helskotta!Jag tänkte hålla det litet. Ingen aning om vad det är för sort det stod inte på paketet för 60 kr tänkte jag att jag kan chansa.
Jag ska dit! Det är första gången så jag vet inte alls hur maten är men jag läste att folk tipsar om matsäck så man kan lägga pengarna på nåt roligare så det kanske är lite talande iafTill helgen är det trädgårdsmässan i Stockholm, vilket säkert redan diskuterats. Är det fler än jag som ska dit? Vet någon om det finns vettig mat att få tag i?
Vi ska dit! Min erfarenhet av maten är att den i food courten är okej, men dyr. Hamburgarna på hamburgerhaket var däremot vedervärdiga.Jag har varit på några ställen där den "normala" maten varit mer eller mindre oätlig pga låg kvalitet och allt annat på prisnivå av finkrog.
Det låter som om det är samma problem som på andra mässor jag besöktVi ska dit! Min erfarenhet av maten är att den i food courten är okej, men dyr. Hamburgarna på hamburgerhaket var däremot vedervärdiga.
Det var dock ett par år sedan jag var där så det kan ha ändrats förstås.
Brukar det finnas nånstans att sitta och äta matsäck tro?Vi ska dit! Min erfarenhet av maten är att den i food courten är okej, men dyr. Hamburgarna på hamburgerhaket var däremot vedervärdiga.
Det var dock ett par år sedan jag var där så det kan ha ändrats förstås.
Men med nya reglerna blir det väl svårt att ta med matsäck?
Vet faktiskt inte.Brukar det finnas nånstans att sitta och äta matsäck tro?
Får chansa helt enkelt! Det blir matsäck för mig och syrranVet faktiskt inte.
Det låter som om det är samma problem som på andra mässor jag besökt
Jag och mamma har rensat rabatter. Eller ja, klippt ner alla rosenbuskar i en rabatt helt, och krattat lite i pionrabatten. Mycket nöjd faktiskt
Jag klippte ju ner mina med marken för att underlätta om jag får för mig att börja gräva bort skitenJag och sambon gjorde samma igår. Klippt ner i alla rabatter och krattat mängder med löv. Rosorna klipper jag dock när Björken har musöron.
Hämtade jord till ena odlingslandet också. La den bara öcer ogräset. Orkade inte rensa. Lär jag ångra senare i vår. Ska odla tätt i år har jag tänkt.
Såg också att de flesta pallkragarna är sådär också. Lite trasiga. Får nog gå i år också.