Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara så att jag också planerat sådana och de där gula fluffiga och den... nyligt postade i tråden?linnétagetes
Som var en ringblomma. / förkylningshjärnan sitter kvaroch den... nyligt postade i tråden?
Kan vara så att jag också planerat sådana och de där gula fluffiga och den... nyligt postade i tråden?
Jahapp då har man blivit frälst av tagetes
Det såg dystert ut med årets odling av luktärter långt in i juli och jag höll på att ge upp hoppet om dem helt. Men nu i augusti har de levererat fantastiskt!
Visa bifogad fil 126556
Ja luktärterna verkar gilla lite svalare väder och inte bry sig om regn och rusk. Krassen brukar jag alltid få uppäten av larver, men i år ser den fortfarande fin ut. Den har självsått sig och kommit upp rätt sent, kanske är därför?Vackert!
Mina luktärter har varit jättefina i sommar. Din krasse lever än ser jag. Jag fick rycka upp min pga ohyra, i vanlig ordning. Men den var jättefin innan.
Visa bifogad fil 126559
Jag skrev upp gladiolus på "inte nästa år". Sen började dom blomma och jag måste tydligen vinterförvara dom nu...
Helt enkelt för att de var fula och tråkiga INNAN de började blommaVarför ville du inte ha dem nästa år? De är jättefina.
Femtunga och Helichrysum/rabatteternellJag odlar ju mest grönsaker å så.. va med min mamma till en liten gård som säljer endast egenuppdrivna blommor med endast hästgödsel som "tillskott" varje vår. Köpte en del men dessa har flera likadana. De sitter 2 blommor i varje kruka. 25 kr för varje blomma. Helt fantastiskt! Men vad det är för blommor har jag ingen aning om . Visa bifogad fil 126570
Tack! Dom va ju minimala vid inköp. Tänkte inte kan de vara va 2 i denna kruka.. tur jag inte satt ner fler.Femtunga och Helichrysum/rabatteternell
Ja de har en enorm växtkraft! Ettåriga sommarblommor är ofta väldigt tacksamma på ett viset. Fin kombination!Tack! Dom va ju minimala vid inköp. Tänkte inte kan de vara va 2 i denna kruka.. tur jag inte satt ner fler.