Fin! Vad är det höga limegröna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sort är det där?? Villhöver!
Vilken sort är det där?? Villhöver!
Oj jag har Pygme Buff hemma, de är inte ens i närheten av det där, varken i färg eller formHar för mig att det var Pygme Buff men den blev betydligt mer färgintensiv än påsen visade!
Oj jag har Pygme Buff hemma, de är inte ens i närheten av det där, varken i färg eller form
De är kanske lite ihopkrullade, men inte alls som de där. Om du vill köper jag gärna lite fröer från dina och testar hur de blir nere i VbtnÄr dina såhär ihopkrullade? Funderar på om den muterat
Visa bifogad fil 126507
(Galet stor rosenskära som aldrig verkar börja blomma bakom till vänster, bakom den finns schisandran som inte riktigt syns i bild)
De är kanske lite ihopkrullade, men inte alls som de där. Om du vill köper jag gärna lite fröer från dina och testar hur de blir nere i Vbtn
Jätteroligt ju! Visst har du haft det förut? Men kanske länge sedan. Har du boende enligt din profiltext så hade jag ju kunnat göra en utflykt och komma och titta om det blir fler tillfällen någon gång, det verkar som en trädgård väl värd ett besök! Men just denna söndag är högsta och enda prio att se min treåriga häst visas.Jag ska ha öppen trädgård på söndag
Pendlar mellan att tänka det ska bli rätt kul och tänka att jag är helt dum i huvudet
Nej det är första gången så det är nog nån annan du tänker påJätteroligt ju! Visst har du haft det förut? Men kanske länge sedan. Har du boende enligt din profiltext så hade jag ju kunnat göra en utflykt och komma och titta om det blir fler tillfällen någon gång, det verkar som en trädgård väl värd ett besök! Men just denna söndag är högsta och enda prio att se min treåriga häst visas.
Nej det är första gången så det är nog nån annan du tänker på