Trädgårds- och odlingstråden 2023 - Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
De som går bra😂 Nej men ärligt får du hemskt gärna välja ut dina favoriter. Jag har själv lyckats ganska bra i år med de jag köpte förra året men börjar gärna om. Tar gärna en 4-5 olika. Skicka gärna pm🙂

Kör du i växthus eller på friland?
 
IMG_20230823_093943.jpg


Russian Orange Oxheart. Den är verkligen som ett litet konstverk! Smakar fantastiskt också!
 
Vet inte om jag borde skriva i denna tråd eller i balkongtråden men testar här.

En av mina blommor på balkongen har fått något vitt/grått pulver på stammen och bladen så att den ser alldeles vit/grådasig ut. Någon som vet vad detta är och hur man får bort det?

Så här ser blomman ut:
20230824_115123.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Hedinn
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
71 873
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 296
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
69 70 71
Svar
1 409
· Visningar
51 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp