De som går braDet kan jag göra, vilken sort är du intresserad av?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De som går braDet kan jag göra, vilken sort är du intresserad av?![]()
De som går braNej men ärligt får du hemskt gärna välja ut dina favoriter. Jag har själv lyckats ganska bra i år med de jag köpte förra året men börjar gärna om. Tar gärna en 4-5 olika. Skicka gärna pm
![]()
Mestadels växthus.Kör du i växthus eller på friland?
Den stor på en av de äldre delarna på kyrkogården, typ mitten av 1800-talet, så jag tänker att det finns chans att den är rotäkta och inte ympad. Någon som har någon idé om vad det är för ros?
Visa bifogad fil 126468
Mild rosdoft, väldigt behaglig. Mörka taggar.Har den någon doft? Och hur ser taggarna ut?
Visa bifogad fil 126463
Russian Orange Oxheart. Den är verkligen som ett litet konstverk! Smakar fantastiskt också!
Wow vilken fin! Odlar du den i växthus eller på friland?
Mild rosdoft, väldigt behaglig. Mörka taggar.
Så här ser samma slags blomma ut utan det vitapulvret:Vet inte om jag borde skriva i denna tråd eller i balkongtråden men testar här.
En av mina blommor på balkongen har dårt något vitt pulver på stammen och bladen så att den är alldeles vit. Någon som vet vad detta är och hur man får bort det?
Så här ser blomman ut:
Visa bifogad fil 126471
Mjöldagg?Vet inte om jag borde skriva i denna tråd eller i balkongtråden men testar här.
En av mina blommor på balkongen har fått något vitt/grått pulver på stammen och bladen så att den ser alldeles vit/grådasig ut. Någon som vet vad detta är och hur man får bort det?
Så här ser blomman ut:
Visa bifogad fil 126471
Det kan det! Jag ska forska vidare när jag orkarKan det vara någon daggros?
Det kan det! Jag ska forska vidare när jag orkar![]()
Ah det är det nogMjöldagg?