Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gräslök klarar sig lång långt upp i landet, de är inte känsliga alls,Gräslök också. Om dom blommar så vackert.
Vanlig oregano har jag mitt i gräsmattan. Humlorna älskar den!Gräslök klarar sig lång långt upp i landet, de är inte känsliga alls,
Oregano/kungsmynta är ett ogräs i zon V
Oj jag satte den bara i en pallkrage, ingen täckningJag har planterat mynta och citronmeliss tillsammans och de har alltid dött döden tidigt. I år har jag lyckats få båda att överleva men någon spridningsrisk bedöms icke föreligga. (Men jag har en nedgrävd kruka eftersom jag lyssnat på expertisen kring dess förmågor)
Japp, helt rättIgår råkade jag bli med en rabattros. Den körde den vanliga listiga stilen med att ligga i försåt och sedan gå till attack. Jag skulle titta på kålnät
Har jag förstått rätt om att man ska plantera ner den en bra bit så ympen inte är i marknivå? Typ vid strecket?Visa bifogad fil 123642
Sort.
Jag älskar anisisop! Te av den färsk är nästan mitt favoritte.Just det! Jag har ju en anisisop på framsidan. Kanske skulle flytta den till pallkragen med kryddor istället. Just nu är den begravd under rosor och prästkragar..
Det sticker upp några små tappra blommor.
Min lakritsrot har blivit enorm. Hur använder man den utan att råka ha ihjäl den?