Jag har försökt inne men det går inte..Precis! Hoppas jag lyckas övervintra dem också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har försökt inne men det går inte..Precis! Hoppas jag lyckas övervintra dem också.
Tänker att det kanske går att lämna dem i växthuset med lite isolering runt. Kanske. Värt ett försök!Jag har försökt inne men det går inte..
Eller gräv ner krukorna/bara plantorna ute under vintern (om det inte är värmekrävande typer alltså, t.ex. basilika)Tänker att det kanske går att lämna dem i växthuset med lite isolering runt. Kanske. Värt ett försök!
Salvia oregano och persilja överlever över vintern i zon 3 uteEller gräv ner krukorna/bara plantorna ute under vintern (om det inte är värmekrävande typer alltså, t.ex. basilika)
Gräslök också. Om dom blommar så vackert.Salvia oregano och persilja överlever över vintern i zon 3 ute
Ja de glömde jag...Gräslök också. Om dom blommar så vackert.
Dragon överlever upphöjd låda i zon 5 och är numera ett monsterGräslök också. Om dom blommar så vackert.
Och typ alla typer av mynta.Dragon överlever upphöjd låda i zon 5 och är numera ett monster
Tänkt och tänkt. Det blir inte alltid som man tänkt när de anfaller..Visa bifogad fil 123477
Tre handelsträdgårdar på fem dagars semester avklarade fick tag i min syren på den sista! Den råkade dock vara enorm, jag hade tänkt mig en mindre och billigare
Salvia oregano och persilja överlever över vintern i zon 3 ute
Gräslök också. Om dom blommar så vackert.
Alla dessa överlever zon 5 ocksåOch typ alla typer av mynta.
Jag kommer aldrig ha annat än felco. Har någon billigare som jag ibland använder för att den ligger närmare, men nej. Felco är värt priset!Min sekatör är puts väck försvunnen!
Jag har haft den i flera år, hållt ordning på den och inte förlagt den. Nu har den gått upp i rök.. Misstänker att någon lånade den sist vi grejade i trädgården och inte la tillbaka på rätt plats. Och nu, försvunnen!
Så jag behöver en ny. Vad ska jag satsa på? Billig för den kommer få fötter, eller dyrare, för kvalitet är värt det?
Jag säger också Felco. Oslagbara, kommer aldrig använda något annatMin sekatör är puts väck försvunnen!
Jag har haft den i flera år, hållt ordning på den och inte förlagt den. Nu har den gått upp i rök.. Misstänker att någon lånade den sist vi grejade i trädgården och inte la tillbaka på rätt plats. Och nu, försvunnen!
Så jag behöver en ny. Vad ska jag satsa på? Billig för den kommer få fötter, eller dyrare, för kvalitet är värt det?
Finns det inte nån mindre variant av gps.Kan man sätta katt gps på sekatörer
https://cdon.se/sport-outdoor/mini-...J9cWDafIyyc-UlXqiw4SV-g5ew19HlPxoCVz4QAvD_BwEFinns det inte nån mindre variant av gps.