Trädgårds- och odlingstråden 2023 - Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir bra :up:

IMG_20230714_160953.jpg
 
Min sekatör är puts väck försvunnen! :cry:
Jag har haft den i flera år, hållt ordning på den och inte förlagt den. Nu har den gått upp i rök.. Misstänker att någon lånade den sist vi grejade i trädgården och inte la tillbaka på rätt plats. Och nu, försvunnen!

Så jag behöver en ny. Vad ska jag satsa på? Billig för den kommer få fötter, eller dyrare, för kvalitet är värt det?
 
Min sekatör är puts väck försvunnen! :cry:
Jag har haft den i flera år, hållt ordning på den och inte förlagt den. Nu har den gått upp i rök.. Misstänker att någon lånade den sist vi grejade i trädgården och inte la tillbaka på rätt plats. Och nu, försvunnen!

Så jag behöver en ny. Vad ska jag satsa på? Billig för den kommer få fötter, eller dyrare, för kvalitet är värt det?
Jag kommer aldrig ha annat än felco. Har någon billigare som jag ibland använder för att den ligger närmare, men nej. Felco är värt priset!
 
Min sekatör är puts väck försvunnen! :cry:
Jag har haft den i flera år, hållt ordning på den och inte förlagt den. Nu har den gått upp i rök.. Misstänker att någon lånade den sist vi grejade i trädgården och inte la tillbaka på rätt plats. Och nu, försvunnen!

Så jag behöver en ny. Vad ska jag satsa på? Billig för den kommer få fötter, eller dyrare, för kvalitet är värt det?
Jag säger också Felco. Oslagbara, kommer aldrig använda något annat :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Hedinn
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
71 878
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 300
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
51 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp