Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den har jag sneglat på, men bara sett på bild. Ser helt underbar utHos mig har faktiskt en vanlig bondsyren dött en gång! Det här var dock en ädelsyren som blivit knäckt av snömängderna och lite gnagd på. Men löjligt vacker, så jag behöver en ny! Beauty of Moscow heter sorten.
Blågull kallades även Jakobs stege lokalt här.För något år sedan hittade jag ju åt nån typ av gul daglilja nere i utkanten av dungen, nu i år har 2 stänglar med orangea liljor ploppat upp en bit längre in där Samma med blågullet, så tanken är väl att flytta dem från skogen och upp till trädgården.
Visa bifogad fil 123305
Mina svarta är ynkliga men avkommans nya hus har stora präktiga buskar så jag får stjäla där. Vita och röda har jag i överflöd.Plockade ungefär halva busken idag, sedan så blev hinken full, och min rygg började gnälla
Visa bifogad fil 123422
Det är den! Helt klart värt försök nummer två!Åh, den har jag sneglat på, men bara sett på bild. Ser helt underbar ut
Jag blev också himla sugen! Så fiiin!Det är den! Helt klart värt försök nummer två!
Ren gissning men kanske dom större kedjorna som typ plantagen, tänker dom kanske köper in större lager å rear ut senare på säsongen?Jag behöver mer blommor till växthuset. Var kan man köpa sommarblommor nu?
Har inget sånt i närhetenRen gissning men kanske dom större kedjorna som typ plantagen, tänker dom kanske köper in större lager å rear ut senare på säsongen?
Gott ocksåHar inget sånt i närheten
Var in på Granngården och köpte kryddor. Det kan vara nog så fint.
Precis! Hoppas jag lyckas övervintra dem också.Gott också
Har du ingen plantskola eller trädgårdsaffär i närheten?Jag behöver mer blommor till växthuset. Var kan man köpa sommarblommor nu?
Nix. Bara Granngården.Har du ingen plantskola eller trädgårdsaffär i närheten?
Även mataffärer kan ha en liten blom avdelningNix. Bara Granngården.
Inte här. Helt tomt på uteblommor.Även mataffärer kan ha en liten blom avdelning
De borde väl ha några ute växter så här års