athena_arabians
Trådstartare
Om den gör bulber så är jag spekulant
Självklart och ja, den gör bulbiller (i kopiösa mängder ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om den gör bulber så är jag spekulant
Lupin(erna, hittade 2 pyttisar också ) är utrotade från den lilla blomsterängen. Fick upp hela pålroten oskadd på alla 3 och istället petade jag ner några sommarblommor som borde kommit ur tråg och i jord för länge sen och som jag glömt vad det är tror dock ena sorten är ringblomma
Har fått hyfsat med såna här i ängen, ffa den övre sorten, men vad är det??
Visa bifogad fil 121933
Jag måste klippa rätt rejält i min ena ros, annars tar den över som det muterade monster den är..Hörrni, rosor, ska/kan man klippa bort överblommade sådana? Stimulerar man blomningen, eller något sånt, om man klipper bort eller är det bara för att det ska se finare ut? (Som man ser att dom gör på film)
Hörrni, rosor, ska/kan man klippa bort överblommade sådana? Stimulerar man blomningen, eller något sånt, om man klipper bort eller är det bara för att det ska se finare ut? (Som man ser att dom gör på film)
Det var väl inget fel.med den färgkombon. Coolt.På den här bilden kan man se färgskillnaden, om än ej helt kameran har svårt med vissa färger, mellan de två färgerna där den rosa är en rätt normal rosa på pion
Visa bifogad fil 121968
Nu måste jag dock flytta den men har ingen aning om vart. Det ska stå röda vinbärsbuskar där den bor idag. Den märkliga färgkombon gör ju inte saken lättare direkt.
Nej egentligen inte men jag ville ju ha en röd och vit pion. Nu när besvikelsen lagt sig mer och mer så ser jag ju charmen i det hela men det har tagit tid. Grejen är att det ställe det vore vettigast att sätta den så har jag en röd pion och där vill jag ju absolut inte ha en rosa.Det var väl inget fel.med den färgkombon. Coolt.
Rosa och cerise är väl ingen märklig färgkombo?Den märkliga färgkombon gör ju inte saken lättare direkt.
Det är inte cerise den är mer åt lila kameran klarar inte av färgenRosa och cerise är väl ingen märklig färgkombo?
Ändå, lila och rosa är -för mig iaf- inte en märklig kombinationDet är inte cerise den är mer åt lila kameran klarar inte av färgen
Klart jag ska ha den förhoppningsvis kan jag nästla ut den rosa (tror den är tre stänglar) och plantera den med en annan rosa som har en lite annan utformning av blomman och som blommar tidigare än denna rosa vilket lär göra den vackrare och under längre tid. Då blir placeringen lättare och jag kommer kunna njuta mer av min "lila"Ändå, lila och rosa är -för mig iaf- inte en märklig kombination
Men om du inte vill ha den kan du skeppa den hit