Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor ormrot. Vet inte om det är min förtjänst eller något som de tidigare ägarna har satt. Bra att den sprider sig i alla fall.
Tyst med digPlantagen har 30% på perennerna i helgen...
Tyst med dig
Rättelse, dvärgspireorna är 4 till antalet såg jag nuEftersom jag är motvalls, så har jag under diverse stånk och stön flyttat mina 3 dvärgastilbe så de står omvartannat med de andra på den mer soliga kortsidan av funkiarabbatten.
Kruxet är att jag då också måste flytta på de 3 dvärgspireor som den oömma modern lämpade av ifjol och som de stod omvartannat med fram till nyss...
Har man inte göra, så skapar man sig göra
TUR att inget Plantagen finns i närhetenPlantagen har 30% på perennerna i helgen...
TUR att inget Plantagen finns i närheten
Fast rean är bara i butikenMen Cramers skickar
Fast rean är bara i butiken
Hur vet du det?Nja, de har 30% online på en massa, bla rosor.
Edit: Fråga inte hur jag vet det
Hoppsan, på Facebook står det är det bara är butik. För säkerhets skull åker jag ditNja, de har 30% online på en massa, bla rosor.
Edit: Fråga inte hur jag vet det
Jag brukar strö ut frö av ringblomma, gurkört eller honungsfacelia. Den sistnämnda ger ju gröngödslingseffekt också.Är det någon som har idé om vad jag kan sätta när jag dragit upp potatisarna? Microgreens kommer det att bli i den andra bänken när spenaten blommat färdigt så jag vet inte riktigt vad jag kan plutta ned såhär pass sent i säsongen. Hade jag haft huvudet på skaft hade jag förodlat melon eller något annat kul, men nu tänkte jag inte längre än BLÅ POTATIS!
Inga perenner eftersom det blir potäter igen nästa år. Hinner rödbetor gro om jag frösår nu?
Jag tänkte på frö av vildblommor också bara, men hinner de verkligen komma i blom? Och blir man av med dem sedan?Jag brukar strö ut frö av ringblomma, gurkört eller honungsfacelia. Den sistnämnda ger ju gröngödslingseffekt också.
Förra året odlade jag sallad efter potatisen, sallad jag planterade ut i september. Den blev superfinÄr det någon som har idé om vad jag kan sätta när jag dragit upp potatisarna? Microgreens kommer det att bli i den andra bänken när spenaten blommat färdigt så jag vet inte riktigt vad jag kan plutta ned såhär pass sent i säsongen. Hade jag haft huvudet på skaft hade jag förodlat melon eller något annat kul, men nu tänkte jag inte längre än BLÅ POTATIS!
Inga perenner eftersom det blir potäter igen nästa år. Hinner rödbetor gro om jag frösår nu?
Jag tänkte också på sallad, men den kommer jag som sagt att köra andra omgången i bänken intill. Jag kallar dem microgreens bara för att jag oftast klipper av och kör på smörgåsarna.Förra året odlade jag sallad efter potatisen, sallad jag planterade ut i september. Den blev superfin