Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad fin den varEn av dahliorna jag sett fram emot mest i år Strawberry Cream Visa bifogad fil 94532
Vilken vacker bild å fina solrosorVisa bifogad fil 94533
Idag har jag satt upp tvestjärtsfällor. Kan hända att jag hade lite för lite ”bös” i dem dock, så det ska bli spännande att se resultatet imorgon.
Ja, jag är en smula besattFantastiskt vackert med dahlior!
Den är så fin! Min hade sin första helt utslagna blomma idag. Din verkar ha lite starkare färg dock.En av dahliorna jag sett fram emot mest i år Strawberry Cream Visa bifogad fil 94532
Ja, jag är en smula besatt
Snygg! Jag tittar till mina flera gånger om dagen. De är egentligen inget för den utan tålamod för knopparna tar ju VECKOR på sig att slå utVisa bifogad fil 94537
Jag med! Jomanda här är min favorit, än sålänge. Bara hon och tre andra som slagit ut hittills.
Haha, jag också. MINST tio gånger om dagen kollar jag om några knoppar mirakulöst slagit ut sedan förra gången jag kollade (händer aldrig ) och letar sniglar och klämmer löss. Vänder på blad, pratar med dem och stryker dem ömt över stjälkarnaSnygg! Jag tittar till mina flera gånger om dagen. De är egentligen inget för den utan tålamod för knopparna tar ju VECKOR på sig att slå ut
Tack snälla!Vilken vacker bild å fina solrosor
Mitt tips är att lägga täckbark istället, för att behålla den avvikande färgen (med gräs blir det "bara grönt"). Det är en jättefin gångMitt trädgårdsintresse är nästan obefintligt och trädgården är minst sagt vildvuxen pga det. Men jag älskar den här gången av gamla paradisbuskar den här tiden på året, finast är den när det blommar för fullt och den bara tappat de första blommorna men jag missade att ta kort på det.
Ska försöka få tummen ur och så gräs här istället för jordgång som det är nu:
Visa bifogad fil 94552
Skriver under på att det är en jättefin gång som skulle passa bra med täckbarkMitt tips är att lägga täckbark istället, för att behålla den avvikande färgen (med gräs blir det "bara grönt"). Det är en jättefin gång
Jag tror inte att gräs kommer att trivas där. Det ser för skuggigt ut. Jag stämmer in i kören om att ha täckbark i stället.Mitt trädgårdsintresse är nästan obefintligt och trädgården är minst sagt vildvuxen pga det. Men jag älskar den här gången av gamla paradisbuskar den här tiden på året, finast är den när det blommar för fullt och den bara tappat de första blommorna men jag missade att ta kort på det.
Ska försöka få tummen ur och så gräs här istället för jordgång som det är nu:
Visa bifogad fil 94552