Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ifrån Rusta, just den finns inte kvar men likande katter, nästan sug på skaffa fler@Halcyon vilken snygg katt i fönstret och snygga plantor såklart!
Min mispel går mot döden. Knappt två veckor klarade den sig Jag vet inte vad som hänt den heller, förra helgen blommade den som bara den och nu har både blad och blommor (samt knoppar) börjat vissna. Antar att den kanske fick för mycket vatten i samband med inköp när det stormade och ösregnade, alt. om stormen är boven. Nåja, det får nog bli att köpa något annat tåligare istället.Har inte läst hela tråden men det kanske även är ok med balkongväxter och odling?
Mina tulpaner har gjort sitt och ska bytas ut mot… jordgubbar tror jag. Har bara inte hittat vad exakt jag ska ha för några. Tips på goda, härdiga sorter för zon 1?
Var också iväg förra veckan och köpte en japansk lönn och en glansmispel som ska agera som avskiljare. Båda blir egentligen över maxhöjden, men i så fall får jag flytta innan de blir så stora. Väldigt fina båda två!
Åh vilken fin! Blir lite sugen! Och deras min... konstig kompis den där... påminner lite om en lampa jag har...Vi hittade en rostig och lite stiff kompis på Mobackes. Visa bifogad fil 92809
Vitbrokig klätterbenved som är ympad på stam, ser det ut som. De nya grenarna är följaktligen stammen som slår igenom, bara att ta bortÄr det någon som vet vad det här är för litet träd? Och ska de ”nya” gröna grenarna och bladen vara där eller är det något jag borde ta bort? Trädet har inte växt något sedan vi flyttade in.