Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch jag mår dåligt över att grodan dog.Det har regnat en hel del senaste dagarna så jag gick ut för att hälla ut vatten ur krukor. Har en kruka som ser ut som en groda. Häller ut vattnet och hittar en död groda. Sorgligt att grodan dog i grodan.![]()
Jag skulle definitivt så nuJag har beställt pampagräsfeön, som skulle sås januari till maj. Är det helt kört att så dem nu? Maj har ju preciiiiis slutat![]()
Härligt!Den här säsongen alltså, jag önskar att dygnen var dubbelt så långa just nu så att man kunde insupa allt till max!
Den blå delen av "dofthörnan", med heliotrop, nepeta "Cat's pajamas", nepeta "Kit kat" (blommar inte än) och en doftpelargon av okänd variant (stickling från Kew gardens). Utanför blommar fortfarande syrénerna.
Förra året hade jag månvinda, den blåste sönder. I år testar jag med luktärter istället. I söder står japansk malört, åbrodd, lakritstagetes och ett gäng "vanliga kryddväxter". Vad finns det mer som kan bidra med doft och tål att stå i kruka i ett blåshål? Har allt från syd-sydväst till helskugga att erbjuda...
Visa bifogad fil 92261
Tack, då kör jag på det!!!Jag skulle definitivt så nu