Får kolla på det imorrn eftermiddag, är inte hemma. Novis som jag är så är de inte lätt å veta men kan nog va som du skriver.Det ser ut som att ljuset är för långt ifrån. Klippt ner kanterna så att ljuset får komma närmare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får kolla på det imorrn eftermiddag, är inte hemma. Novis som jag är så är de inte lätt å veta men kan nog va som du skriver.Det ser ut som att ljuset är för långt ifrån. Klippt ner kanterna så att ljuset får komma närmare.
Då har det nog blivit någon vajsning? Mina tog inte många dagar.Alltså mina fröer för Blomsterlandet har jag väntat på i typ 12 dagar nu.....
kanske ska kolla då, man ska få SMS när man kan hämta men inget har kommit.Då har det nog blivit någon vajsning? Mina tog inte många dagar.
Hämtar du i butik? Det kan ju blivit fel på en siffra eller nåt. Jag tyckte det tog lång tid för mig och då tog det en vecka.kanske ska kolla då, man ska få SMS när man kan hämta men inget har kommit.
Får kolla på det imorrn eftermiddag, är inte hemma. Novis som jag är så är de inte lätt å veta men kan nog va som du skriver.
Japp. Har mailat kundservice nu.Hämtar du i butik? Det kan ju blivit fel på en siffra eller nåt. Jag tyckte det tog lång tid för mig och då tog det en vecka.
Jag har väntat i evigheter på mina också men beställde till brevlåda. Har fått mejl om att de haft stora leveransproblem från leverantörer tyvärr så är antagligen det för dig också Fick även veta att den tomatsorten (höll mig till en!) som jag valt blir restad ett tag till.Alltså mina fröer för Blomsterlandet har jag väntat på i typ 12 dagar nu.....
Extraljus??Antar att du har extraljus? Håll det max 10 cm från sådden i början.
Extraljus??
Aldrig hört talas om och inget jag har.Ja, växtljus. Såhär års behövs det om man vill förodla redan nu.
Aldrig hört talas om och inget jag har.
Stod inget om det på fröpåsen. Det är jordgubbsfrön.Aha, det förklarar saken.
För att inte plantorna ska skjuta i väg på höjden och ägna all kraft åt att nå ljus, så behöver man extraljus. Såhär års är inte soltimmarna tillräckligt många för att man ska få kraftiga, välmående plantor.
Nä, allmänna såråd (som extraljus, hur man vattnar, m.m.) står sällan.Stod inget om det på fröpåsen. Det är jordgubbsfrön.
Stod inget om det på fröpåsen. Det är jordgubbsfrön.
Nej det står aldrig på fröpåsar vad som "egentligen" krävs för att dom ska bli lika fina som i reklamen.Stod inget om det på fröpåsen. Det är jordgubbsfrön.
Var bor du någonstans? Och hur stora?Om man vill drömma om att köpa träd som inte bara är små pytteplantor, vilka sidor finns det då?
Får inte fram något vettigt vid googlande.