Idag kommer mina ramslökar som ska ner på lotten. Blir nog noll utdelning men ack så kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör stenhårt på upphöjda odlingslådorHar tryckt ner vitlök och lite morot i kallbänk men vågar inte så mer morot då det kan regna till förbannelse här och bli stående med vatten
Tar du in lådorna sen innan snön kommer? Och ut igen på våren? Eller hur gör du?Jag kör stenhårt på upphöjda odlingslådor
Nej det är pallkragar permanent placerade i trädgårdenTar du in lådorna sen innan snön kommer? Och ut igen på våren? Eller hur gör du?
Ok! Är de i flera våningar kragarna?Nej det är pallkragar permanent placerade i trädgården
Det växer fortfarande persilja i en de andra är just nu tomma
Vågar inte börja för mycket nu då jag planerar att göra om i köksträdgården, är inte riktigt nöjd med hur den är just nu så gör skisser till förbannelse just nuJag kör stenhårt på upphöjda odlingslådor
Vi har våra ute året runt. De oljades innan de togs i bruk och jag har för mig att det sitter markduk på insidan.Ok! Är de i flera våningar kragarna?
Jag har tagit in mina nu i höst för att kunna olja dem till våren och ta ut sen. Men vet inte hur man ska göra men tänker mig att kragarna håller i bättre skick än att stå ute hela vintern?
Just nu är de tre på höjden men ska bli fyra högt faktiskt det är långt ner till backen nuförtidenOk! Är de i flera våningar kragarna?
Jag har tagit in mina nu i höst för att kunna olja dem till våren och ta ut sen. Men vet inte hur man ska göra men tänker mig att kragarna håller i bättre skick än att stå ute hela vintern?
Min sambo har haft mina chili-och pelargonplantor utomhus över natten. Det har varit 3 grader som kallast. Pelargonerna klarar sig väl, men chilisarna?
Så länge det är plusgrader bör de överleva men de kan tappa eventuella blommor/knoppar
Även om de har stått inomhus i 20-gradig temperatur i två månader?
Jag misshandlar ju mina rätt bra så nog finns chansen att de klarar sig.