Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gav också bort zucchini idagHar två tomater som är halvmogna, så kanske snart?!
Lyckades skänka bort två ICA kassar med zucchinis, så snart hoppas jag på att jag kan förberedda röror med tomaterna att lägga i frysen.
Åh vad tråkigt, har hänt med mitt också, men klyfts på mitten nu i veckan.Vi fick ett slagregn och halva plommonträdet gav vika.
Visa bifogad fil 74589
Hur gör vi nu för att rädda trädet? Sågar av fliken eller försöker binda ihop det eller vad?
Prova att binda ihop. Jag har gjort det med ett gammalt äppelträd och det gick braVi fick ett slagregn och halva plommonträdet gav vika.
Visa bifogad fil 74589
Hur gör vi nu för att rädda trädet? Sågar av fliken eller försöker binda ihop det eller vad?
Nu beställde jag lökar för 400 kr
Polkagrisoxalis, liksom. Hur kan man låta bli?
Jag gjorde nyss en beställning av ett gäng fina allium.Får upp löjligt mycket reklam för att det börjar bli dags att beställa lökar. Så snart råkar jag nog göra samma sak
Aaaah! Jag glömde allium!
App, app... aldrig glömma Allium ju
Mysigt! Är rädd att vi behöver skaffa ankor nästa år. Är bara en tidsfråga innan sniglarna hittar hit också. Har velat ha ankor ett tag men det känns ju ändå trist att 'behöva' dem.Kolla våra nya trädgårdsarbetare! De ääälskar sniglar. Nu är de inne några dagar innan de bott in sig och lärt känna oss, så vi samlar lite till dem på snigelrundorna. Visa bifogad fil 74622
Så himla sympatiska varelser. Mysigt med djur hemma!
Såå mysigt! De börjar relatera till oss nu. Ropar när det är matdags och så.Mysigt! Är rädd att vi behöver skaffa ankor nästa år. Är bara en tidsfråga innan sniglarna hittar hit också. Har velat ha ankor ett tag men det känns ju ändå trist att 'behöva' dem.
Åh! Om du gör en damm så får du gärna göra ett ordentligt inlägg om det. Har precis fått hem ett gammalt badkar som ska grävas ner för att bli en groddamm i trädgården.Såå mysigt! De börjar relatera till oss nu. Ropar när det är matdags och så.
otroligt tråkigt att det kommer mördarsniglar där de tidigare inte funnits, men bra sätt att hålla dem i schack.
Det är också en bra spark i baken på den där dammen (bevattning, djurliv) jag drömt om men inte fått till. De blir sååå lyckliga av sin plaskbalja att jag gärna skulle ha något mer redigt till dem.