Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett gäng tomater som står i källaren och längtar ut i växthuset, de har blivit så höga att de går upp i extrabelysningen och bränner sig. Men jag har en låg dag idag så antagligen får de vänta lite till på sin flytt.
Jag satt och funderade på om jag skulle köpa hem jord, men allt jag hittar är inklusive frakt och det är den som är dyr. Jag hade helst velat hämta själv.
Ring leverantörerna och fråga!Jag satt och funderade på om jag skulle köpa hem jord, men allt jag hittar är inklusive frakt och det är den som är dyr. Jag hade helst velat hämta själv.
Jag vet inte. Tveksamt. Dessutom är jag nog inte alls pigg på att ta jord från ett sådant ställe med tanke på smittspridning, främst mördarsniglar.Ni har ingen återvinning som säljer?
Jag tänkte tanken. Men sen ska man komma till skott också. Det tar emot att ringa och fråga om pris för jag måste ju ha råd också innan jag kan komma till beslut om jag ska köpa något.Ring leverantörerna och fråga!
Det är säkert inga problem! Jag misstänker bara att det vanligaste är att man har behov att få det fraktat.
Mina tomater verkar klara så låga temperaturer, jag skulle inte våga prova med gurkorna!Det ska bli ner mot 3-4 grader + de kommande nätterna. Det brukar hålla ca 0,5 grader över det i växthuset. Borde jag flytta in gurkor och tomater igen :P?
Oj, så fint !!Visa bifogad fil 30459
Styrt upp lite drönarbilder, ska lämna dom till trädgårdsmästaren som ska rita upp hela min trädgård, jag har lovat honom att han får gå lös ordentligt. (tomten är på 1,5ha, men det är det som syns på bild och lite till åt båda sidorna)
Jag vet inte. Tveksamt. Dessutom är jag nog inte alls pigg på att ta jord från ett sådant ställe med tanke på smittspridning, främst mördarsniglar.
Jag tänkte tanken. Men sen ska man komma till skott också. Det tar emot att ringa och fråga om pris för jag måste ju ha råd också innan jag kan komma till beslut om jag ska köpa något.
Vad är det?
Pipranka!Vad är det?
Visa bifogad fil 30459
Styrt upp lite drönarbilder, ska lämna dom till trädgårdsmästaren som ska rita upp hela min trädgård, jag har lovat honom att han får gå lös ordentligt. (tomten är på 1,5ha, men det är det som syns på bild och lite till åt båda sidorna)
Det kanske den är här med, men jag har ju aldrig tänkt tanken och inte tagit reda på något.Ah, den som säljs här har varit upphettad, det enda som dyker upp är tomater.