Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det regnar! En rejäl skur! Hoppas det håller i sig
Åh, så avundsjuk jag blir - var finns du?
Vi fick en kort störtskur.Det regnar
Har samlat 250l regnvatten och nu bytt tunna så hoppas på lite till
VI har fått 12mm idag , första regnet som gett något på minst en månad!
Man brukar skörda efter första frosten.Mina jordärtskockor har precis börjat blomma. När kommer de vara skördeklara? Är det när blommorna har vissnat?
Du skördar dem på våren!Mina jordärtskockor har precis börjat blomma. När kommer de vara skördeklara? Är det när blommorna har vissnat?
Brukar oc brukar. Min erfaenhet är att de inte är så goda utan att ha upplevt en vinter i marken.Man brukar skörda efter första frosten.
När jag köpte gården så tyckte jag det var så synd att här inte går några djur runt om. Men nu när man har odlingar är det nog likabra Här springer gott om vilt men eftersom hundarna springer lösa så vågar sig inget vilt hitGrannens förbannade får har varit i mina odlingar De har trampat sönder rödbetsodlingen totalt och den gula löken. Tur att zucchinin klarade sig.
De har dessutom gjort sönder staketet till min vinterhage.
Skyddsjakt på får?
Viken squashsort har du?Det regnade i natt. Jag sov dock som en bebis så jag missade allt
Men nör jag gick ett varv i trädgården såg jag att mina squash har börjat bli gula i skalet. Varför då??
Absolut! Allt som förstör ens odlingar är det skyddsjakt på per automatikGrannens förbannade får har varit i mina odlingar De har trampat sönder rödbetsodlingen totalt och den gula löken. Tur att zucchinin klarade sig.
De har dessutom gjort sönder staketet till min vinterhage.
Skyddsjakt på får?