R
Raderad medlem 68338
Nu har jag korrigerat lite och försökt få till den klassiska ”tomma galna Törnis-blicken”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är snabb!!!Såhär ligger jag till nu (dag 2).
Jag har bara dragit upp grund i stora drag. Nu måste det torka annars fuckar jag upp till 100%
Lägger upp en film på insta-stories om ngn minut eller så
Visa bifogad fil 48761
Hmm filmen misslyckades men nu är den utlagd!
Duken är nu oerhört kletig så måste troligen vila till onsdag. Får jobba med ngt annat imorn!
Jag skulle verkligen älska att få se dina målningar uppstälda på rad predvid varandra, eller en filmsnutt där de visas en och en med början på den första och sedan i turordning. Eller ett fotocollage. De är så olika och har utvecklats så snabbt men samtidigt så uppenbart DINA.
Gärna med en granne eller nåt intill en eller två av dukarna för storleksperspektiv.
Du är snabb!!!
Jättefin målning
Gillar nog den här bäst av dina tavlor, ska bli kul att se den färdig!Såhär ligger jag till nu (dag 2).
Jag har bara dragit upp grund i stora drag. Nu måste det torka annars fuckar jag upp till 100%
Lägger upp en film på insta-stories om ngn minut eller så
Visa bifogad fil 48761
Ok en granne kläckte precis en jävligt kul idé! Hon bara "du borde ha trapphus-vernissage. Ställa ut målningar i trapphuset hela vägen (typ lutade mot väggen eller trappräcket så ej i vägen) och så ställa ut bord med champagne och glas till alla".
HUR KUL IDÉ??!!
Vårt hus är även typ ett högt torn med stora fönster och härligt ljus i hela trapphuset (förutom då i källaren där jag lite slarvigt brukar fota av medan jag målar).
Sjukt trevlig idé! Och bra Coronaaktivitet så länge inte alla går ut på en gång
Öppet hus? Alla får varsin pinne för att hålla avstånd.Många verkar taggade! En granne tog genast på sig att fixa snittar! En annan granne anmälde sig som entrévärd!
Öppet hus? Alla får varsin pinne för att hålla avstånd.
Inte helt otippat så kom jag av mig i mina målarförsök, inte samma inspiration. Fick lust med något förut, men... jag behöver input, det vore lite VÄL att försöka rita biträdande statsepidemiolog Anders Wallensten va?
Han har ju så fina linjer!!Neeej nej detta är nog precis den typen av inspiration du behöver
Han har ju så fina linjer!!